    From: "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Absurd czy nie ?
    Date: Mon, 9 Feb 2004 13:41:29 +0100
    Sender: 3...@a...lublin.pl.invalid

    Użytkownik "xmarcel" <x...@b...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:c07tp2$9e4$1@news.lublin.pl...
    > > kontroler owy zakomunikował mi iż
    > > ten bilet nie jest ważny.

    siedze chory w domu, nudzi mi sie, wiec przejzalem strone olsztynskiego
    mpk.
    w regulaminie jest niesprecyzowany czas waznosci biletu okresowego.
    ale w niusach jest cos takiego:
    "Czy bilet jednodniowy ważny jest do 24.00 dnia którego się go
    skasowało, czy równe 24 godziny od chwili skasowania?

    Bilet jednodniowy ważny jest tylko do godziny 24.00 ,dnia w którym
    został skasowany."

    wiec Twoj stracil waznosc w sobote o polnocy.

    jezeli niebylo pouczenia na bilecie co do jego waznosci to sprobuj sie
    odwolywac, tymbardziej ze regulamin nic o tym niemowi.
    mozesz argumentowac, ze nazwa biletu wprowadza w blad

    pozdro