  • 11. Data: 2006-01-05 15:14:38
    Temat: Re: Abonament za sciaganie filmow/mp3?
    Od: "Immona" <c...@n...googlemailu>

    news:dpj9ol$qtp$2@news.onet.pl...

    > Wprowadzono? Ja czytałem, że mieli taki pomysł, aby wprowadzić. Gdzie moge
    > o tym poczytać?

    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,68367,30835
    27.html

    Wynika z tego, ze procedura legislacyjna nie jest jeszcze zakonczona, ale
    nizsza izba parlamentu juz przeglosowala. Nie znam dalszych losow tej
    ustawy, bo nie widzialam pozniejszych newsow na ten temat - zapewne sprawa
    wciaz sie wazy i czeka na zatwierdzenie przez wyzsza izbe parlamentu. Tak
    czy inaczej, zapewne to wydarzenie naklonilo polskich pomyslodawcow do
    nasladownictwa - pomysl jest niemal dokladna kopia francuskiego.

    I.

    --

    www.immona.ownlog.com

  • 12. Data: 2006-01-05 15:19:21
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > A co do policji to sądzę że po takim telefonie wysłaliby mnie na drzewo.
    > Bo
    > co to ich może obchodzić? Czy to jest ścigane?

    tak scigane, poczytaj w ustawie o prawie autorskim rozdzial o
    odpowiedzialnosci karnej.

  • 13. Data: 2006-01-05 18:53:17
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:dpjde0$prh$1@inews.gazeta.pl...

    > tak scigane, poczytaj w ustawie o prawie autorskim rozdzial o
    > odpowiedzialnosci karnej.

    Co ciekawe w obowiązującym stanie prawnym ściąganie mp3 nie jest
    przestępstwe. Udostępnianie do ściągnięcia owszem.

  • 14. Data: 2006-01-05 21:47:11
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Co ciekawe w obowiązującym stanie prawnym ściąganie mp3 nie jest
    > przestępstwe. Udostępnianie do ściągnięcia owszem.

    dokladnie, to samo filmy.

  • 15. Data: 2006-01-07 22:35:01
    Od: Otto von Falkenstein <F...@g...pl>

    Tomasz Pyra napisał(a):
    [ciach]

    > Slusznie! Skoro nie mozna zwalczyc jakiegs procederu to nalezy go
    > usankcjonowac, opodatkowac i czerpac korzysci!

    Popieram. Można np utworzyć gildię złodziei i zobowiązać złodziei
    licencjonowanych do zwalczania nielegalnych kradzieży... Uuk!

    --
    Falkenstein
    Recht und Ehre

  • 16. Data: 2006-01-08 20:27:01
    Od: Tomasz Trystula <t...@t...pl>

    Dnia 05.01.2006 scream <n...@p...pl> napisa?/a:
    > Spojrz na to z drugiej strony - p?acisz 5 z? miesi?cznie i mo?esz
    > ?ci?gaae sobie ile dusza zapragnie. Czyz to nie piekne? :) Polska bylaby
    > chyba jedynym krajem na swiecie, w ktorym mozna piraciae zgodnie z prawem :)

    Nie jedynym, teraz taki system wprowadzaja we Francji.

    --
    Tomasz Trystula

  • 17. Data: 2006-01-12 14:59:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomasz Pyra wrote:

    > - abonament na pobicia - 1000zl miesiecznie i wolno bezkarnie pobic
    > dowolna ilosc ludzi pod warunkiem ze uszkodzenia ciala beda do 7-miu
    > dni, za 2000zl wolno pobic na dluzej

    Bredzisz.

    "Piractwo" jest karalne tylko dlatego, że pozbawia twórców dochodów.

    W chwili, kiedy twórcy dostają kasę także za ich dzieła rozpowszechniane
    przez amatorów poprzez p2p lub coś w tym stylu - problem znika. Nie ma
    pokrzywdzonego - nie ma przestępstwa.