    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Abonament za sciaganie filmow/mp3?
    Date: Thu, 05 Jan 2006 14:04:47 +0100

    scream napisał(a):

    > Spójrz na to z drugiej strony - płacisz 5 zł miesięcznie i możesz
    > ściągać sobie ile dusza zapragnie. Czyz to nie piekne? :) Polska bylaby
    > chyba jedynym krajem na swiecie, w ktorym mozna piracić zgodnie z prawem :)

    Piekne jak piekne :)
    Zaraz wproawdzimy moze kolejne "abonamenty". Moje propozycje:

    - abonament za przekraczanie predkosci samochodem - 100zl miesiecznie za
    kazde kolejne 10km/h.

    - abonament za smiecenie - 50zl miesiecznie za male smieci (papierki,
    butelki), 100zl miesiecznie za duze smieci, 200zl - smiecenie w lasach i
    parkach krajobrazowych, 300zl - parki narodowe

    - abonament na pobicia - 1000zl miesiecznie i wolno bezkarnie pobic
    dowolna ilosc ludzi pod warunkiem ze uszkodzenia ciala beda do 7-miu
    dni, za 2000zl wolno pobic na dluzej

    - abonament za lapoweczki - za 2000zl miesiecznie wolno korumpowac
    urzednikow panstwowych nizszego szczebla korzysciami majatkowymi ponizej
    500zl na kazdego urzednika. Za 4000zl wolno korumpowac pozostalych
    urzednikow. Urzednicy przyjmujacy lapowki placa ryczalt 3000zl
    miesieczine, w zamian otrzymuja naklejke do naklejenia na drzwi biura z
    piktogramem koperty, po to zeby nie bylo nieporozumien.

    Pozniej mozna wproawdzic tez dla zlodziei sklepowych, zlodziei
    samochodow, moze pozniej idac za ciosem rowniez dla bandytow itp itd.

    Slusznie! Skoro nie mozna zwalczyc jakiegs procederu to nalezy go
    usankcjonowac, opodatkowac i czerpac korzysci!

    Pocieszam sie tylko ze to pomysl "artystow", a jak wiadomo ta grupa
    zawodowa ani zbyt blyskotliwa, prawa, ani sprawiedliwa nie jest.