    From: "Tomek" <k...@v...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Abonament RTV
    Date: 6 Jan 2008 17:57:48 +0100

    > Witam!
    >
    > Wiem ze temat byl juz walkowany ale moze cos sie zmienilo?
    >
    > Czy moge w swojej firmie sluchac radia internetowego nie placac abonamentu?
    > Nie posiadam zadnego radia ani TV. Kiedys zdaje sie bylo cos takiego ze jak
    > np. komputer sluzy nie tylko do sluchania radia to mozna sluchac bez
    > placenia. Jest tak?
    >

    > Druga sprawa:
    >
    > Co z radiami w samochodach? Auto kupione z fabrycznym radiem. Glownym
    > przeznaczeniem samochodu nie jest wkoncu sluchanie radia.
    >

    > Pozdrawiam

> [...]
    Problem o którym piszesz nie istnieje. Gdzieś ostatnio czytałem ze ponad połowa
    nie płaci abonamentu. Jak więcej niż połowa czegoś nie chce to tego nie ma.
    Takie zasady gry. Wychodzi że płacenie abonamentu to dobrowolna darowizna tych
    co płacą. Nie da się ścigać i zmuszać do czegokolwiek połowy obywateli. Szkoda
    że nie mają oni o tym pojęcia. Bo inaczej by się zorganizowali i pytania o
    abonament nie miały by żadnego sensu.