  • Data: 2007-02-21 12:53:20
    Temat: Re: ALLEGRo - po raz drugi...
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:1f2idregd4oks$.dlg@habeck.pl...

    > Uspokój się i pokaż nam gdzie jest narzędzie do wycofywania się z aukcji
    > od
    > strony kupującego.

    wypadlo by wiedziec o czym sie dyskutuje, a mam wrazenie ze nigdy nic na
    allegro nie licytowales ;)

    na liscie aukcji ktore licytujesz, przy kazdej po prawej stronie masz link
    "prosba o wycofanie", jest to chyba oczywiste, ze skoro sprzedajacy mam
    mozliwosc odwolania ofert i zakonczenia licytacji wczesniej, to i kupujacy
    tez ma taka mozliwosc