    From: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: 3miesieczn wypowiedzenie pracy - obowi
    Date: Mon, 26 Mar 2007 16:37:58 +0200

    Witam

    tarirara napisał(a) :
    > czesc,
    > zwracam sie do Was z pilną prośbą.
    > chce złozyć wypowiedzenie w robocie. pracuje tam ju kilka lat wiec powinno
    > być ustawowo 3-miesięczne. Takie chce wziąc, tylko boje sie, że mi dyro
    > powie, że dadzą mi najkrótsze możliwe bo będzie sie bał, że pójde na
    > chorobowe w trakcie tych 3-miesiecy. czy w związku z tym, mam prawo żądać
    > tego 3-miesiecznego wypoiwiedzenia i nie zgadzać sie na krótsze, czy
    > pracodawce nie obowiązuje to i moze mi dowolnie skrócić?
    > z góry dzieki za pomoc.

    Może być też inna, korzystna możliwość.
    Jeżeli pracodawca daje wypowiedzenie, to może zwolnić pracownika
    z obowiązku świadczenia pracy, z zachowaniem okresu
    wypowiedzenia. Czyli dostaje pensję 3 miesięczną bez
    przychodzenia do pracy.

    Jest małe ale. Ale nie wiem, czy może zwolnić ze świadczenia
    pracy, jeśli to pracownik złoży wypowiedzenie.
    Jak tu nikt nie pomoże tego rozstrzygnąć, to zadzwoń do PIP.

    Zbyszek
    PGP key: 0xA10BD502
    !! Z konta na Onecie listy wychodzą i dochodzą tylko w 60% !!