  • Data: 2002-06-22 05:54:09
    Temat: Re: 2 dni wolnego dla ojca po narodzeniu dziecka
    Od: "MichalL" <m...@p...onet.nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jaszyn" <l...@s...sie.z.idiotow.org> napisał w wiadomości

    >Potem leci do USC z
    > dokumentem wystawionym przez lekarza i rejestruje dziecko.

    W USC w Krakowie spędziłem w kolejce pół dnia. Kiedy już miałem wchodzić do
    pokoju,
    panie wyszły na przerwę obiadową (nie było o takiej informacji). Nie będę
    krył, że sam byłem mocno głodny i zdenerwowany
    po kilku godzinach czekania w kolejce.
    Na moją uwagę do pani kierowniczki, że to lekka przesada dowiedziałem się,
    że te 2 dni urlopu są właśnie na stanie
    w kolejce w urzędzie ! Nie dla żony, nie dla dziecka ani nawet nie dla
    kolegów.
    Niech żyją urzędnicy w Krakowie ! (byle nie za długo).

    MichalL