  • Data: 2005-11-27 11:44:26
    Temat: Przwożenie narzędzi do pracy (budowlanka) do Anglii
    Od: "Skibbbi" <a...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czy ktoś się orientuje jak wygląda sytuacja z przewiezieniem narzędzi
    (maszynki do cięcia glazury, poziomnice, młotki, śrubokręty, wiertarki,
    drabiny, itp.) do z Polski do Anglii samochodem.

    Będę jechał przez Niemcy, Francję tam na prom do Anglii. Czy na
    którejkolwiek granicy mogę mieć problemy z przejechaniem. Czy muszę
    wypełniać jakieś dokumenty czy wystarczy moja ustna deklaracja, że jadę
    legalnie pracować do Anglii. Jak na mój transport będą patrzyć Niemcy i
    Francuzi (tam przecież nie można legalnie zatrudniać Polaków). Czy celnicy
    niemieccy i francuscy nie będą mieli wątpliwości, że to nie do nich jadę

    Jak to załatwić.

    Pozdrawiam,

    Krzys