  • Data: 2004-06-28 12:35:46
    Temat: Przekręt za przekrętem...
    Od: "Lidka i Tadek" <t...@n...polbox.com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Postaram się sytuację wyjaśnić w punktach.
    1). Moja bratowa zrobiła przekręt na duże państwowe pieniądze. Ma wyrok w
    zawieszeniu i kasę do oddania.
    2). Komornik siedzi na karku całej rodzince...
    2). Mój brat chce kupić dosyć drogie auto jak na jego możliwości (sprzedał
    starego malucha i chce kupić jeszcze starsze audi).
    3). Brat chce, żeby to auto zarejestrować na mnie a on będzie jeździł.

    Moja sytuacja jest taka:
    1) Jestem bezrobotny ale mam dwa obywatelstwa, z czego korzystam i dorabiam
    w Holandii o czym nasza "skarbówka" nie wie.
    2) Żona zarabia tzw. najniższą krajową a córka właśnie skończyła szkołę i
    nie pracuje.
    3) Mam na utrzymaniu dom, starą Ładę Samarę i jeszcze starszego BISa (może
    ktoś kupi? :))

    Teraz pytania:
    1). Czy mimo wszystko komornik nie położy ręki na tym aucie?
    2). Czy Urząd Skarbowy nie przyczepi się do mnie? W końcu jak bezrobotny
    może mieć trzy auta i dom?
    3). Czym ewentualnie grozi takie coś...

    Pozdrowienia
    Tadek