  • 1. Data: 2004-08-28 21:59:04
    Temat: Pomoc w swietle Prawa
    Od: "Zbyszek Kowalski" <b...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Czy to, ze ktos chodzi raz dziennie do starszej osoby jest juz w mocy prawa
    udzielaniem pomocy?
    Czy na tej podstawie ma prawo dostawac pieniadze od Pomocy Spolecznej (czy
    tej podobnej organizacji)?

  • 2. Data: 2004-09-08 19:47:47
    Temat: Re: Pomoc w swietle Prawa
    Od: "Zbyszek Kowalski" <b...@W...gazeta.pl>

    Zbyszek Kowalski <b...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

> [...]
    > udzielaniem pomocy?
    > Czy na tej podstawie ma prawo dostawac pieniadze od Pomocy Spolecznej (czy

    Jestem troche zawiedziony brakiem reakcji.
    Pytanie to jest dla mnie powazna sprawa.
    Mam napewno wiecej pytan, jednak od czegos chcialem zaczac. A wszystko
    dotyczy tej samej "sprawy".

    P.S.

    Namiar na ten link dostalem odjednej osoby, ktorej zadalem to pytanie.
    Czyzby pozostalo ono bez odpowiedzi?