    From: Lukasz Olesiejuk <m...@w...NOSPAM.net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Podzial majatku - splata mieszkania
    Date: Wed, 6 Apr 2011 16:18:04 +0000 (UTC)

    Witam,
    Jestem wlasnie przed podzialem majatku z moja prawie byla malzonka.
    Poniewaz zalezy nam na czasie rozwiazania sprawy mieszkania chcemy to zalatwic
    jeszcze przed rozwodem.

    I teraz potrzebuje porady jak to zrobic dobrze (dla obu stron).
    Na poczatek idziemy do notariusza, spisujemy rozdzielnosc majatkowa.

    Teraz kwestia splaty mieszkania. Przydaloby sie to jakos zabezpieczyc
    bo plan jest taki, ze splata odbedzie sie w powiedzmy 4 ratach.

    Przydaloby sie zabezpieczyc obie strony... Jesli chodzi o splate
    wedlug ostatnich postow najlepszy bylby weksel, tak? Jaka umowe do tego?
    Weksel do kazdej raty?

    A jesli chodzi o prawa do mieszkania? Kiedy przepisac mieszkanie?
    Jak zabezpieczyc sie, zeby po splacie na pewno prawa do mieszkania zostaly
    przeniesione na jedna ze stron? I zeby nie mozna bylo sie ich domagac
    z jakiegos powodu spowrotem tych praw? (No a w przypadku braku splaty,
    zeby na przyklad rozwiazac umowe, zwrocic wplacone raty i wrocic do mieszkania)

    Pozdrawiam,