  • 1. Data: 2002-02-14 21:52:13
    Temat: Orzecznictwo ZUS-u
    Od: "Ewa_W" <e...@p...onet.pl>

    Witam,

    Bylam dzisiaj u lekarza orzecznika ZUSu i ten cofnal mi zwolnienie
    lekarskie. Do kogo moge sie odwolac?
    Bo oczywiscie jestem ewidentnie chora - chirurg skierowal mnie nawet do
    szpitala dzisiaj - do dalszego leczenia.
    Napisalam pismo do Wydziału Orzecznictwa Lekarskiego, ale to przeciez do
    nich na nich samych skarze. Troche bez sensu...
    Czy jest jakis organ kontrolny, odwolawczy? - rzecznik praw pacjenta,
    ubezpieczonego czy cos takiego?
    A moze do Urzedu Nadzoru Ubezpieczen Spolecznych?
    Lekarka powiedziala, ze do sadu pracy moge sie odwolywac - jak przyjdzie
    decyzja (listownie).
    Ale anulowanie zwolnienia wystawila dzisiaj - automatycznie przerywa mi sie
    ciaglosc zwolnienia, wstrzymuja wyplacanie zasilku chorobowego (DG).

    Prosze o rade.

    Pozdrawiam
    Ewa