    Date: Sun, 04 Aug 2002 19:45:15 +0200
    From: Pumcia <p...@p...fm>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Okreslenie przedmiotu wkladu sp. z o.o.

    Witam !

    Mam nadzieje, ze pomozecie rozwiazac mi nastepujacy problem:

    Sad odmowil mi zarejestrowania firmy (spolki z o.o.) ze wzgledu na blad
    w umowie spolki.
    Moj udzial (aport) wnioslam w postaci polowy nieruchomosci ("... pokrywa
    je aportem w postaci polowy nieruchomosci polozonej w XYZ, przy ulicy
    PlePle nr 8 KW nr...). Krajowy Rejestr Sadowy doczepil sie, ze nie jest
    to szczegolowe okreslenie przedmiotu wkladu.
    Co w takim razie jest tym szczegolowym okresleniem?
    I kto ponosi wine za blednie sporzadzony akt notarialny?
    Czy moge zadac od notariusza, by za darmo wprowadzil poprawki?

    I jeszcze jedno - czy w umowie spolki musi byc informacja o obowiazku
    oglaszania sie w Monitorze Sadowym i Gospodarczym?

    Jesli Sad postanawia zwrocic wniosek w zwiazku z tymi bledami, to co
    dzieje sie z oplata, ktora wnioslam za rejestracje i ogloszenie w
    Monitorze?

    Za wszelkie odpowiedzi i rady z gory dziekuje

    Pozdrawiam
    Pumcia