  • 1. Data: 2002-11-04 23:35:30
    Temat: Odpis wyroku
    Od: "Gacek" <G...@n...chce.spamu.w.interia.pl>

    Witam,

    Pytanie jest nastepujace:
    Sad wydaje wyrok w sprawie A. Kazda ze stron ma prawo zazadac odpisu tego
    wyroku.
    Sprawa w dokladnie tej samej sprawie. Zapada wyrok dotyczacy dokladnie tego
    samego co w sprawie A.
    Jednym slowem wyrok w sprawie A zostal zmieniony kolejnym wyrokiem.
    I pytanie (w koncu): Czy strony pierwszego postepowania moga brac odpisy z
    PIERWSZEJ sprawy, pomimo tego ze zapadl juz kolejny wyrok zmieniajacy ten
    pierwszy.

    Mam nadzieje, ze nie zamieszalem za bardzo (troche na pewno).

    Dzieki za pomoc,

    G.

  • 2. Data: 2002-11-04 23:46:59
    Temat: Odp: Odpis wyroku
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Gacek <G...@n...chce.spamu.w.interia.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aq707p$poa$...@p...wcss.wroc.pl...
> [...]
    > pierwszy.
    >
    > Mam nadzieje, ze nie zamieszalem za bardzo (troche na pewno).

    mają dlaczego nie? wiesz niekiedy sie dziewczyny zastanawiają w sądzie , co
    ludzie robią z odpisami czy może tapetują ściany?
    nic nie wiadomo ale na podst. wydanych odpisów wiele nie można zdziałać
    ponieważ wyrok wydany a pozniej zmieniony wydawany jest włacznie ze zmianami
    czyli nastepny jesli uchyla w pkt.I pkt. III to powinno byc wskazane w
    dobrze sporządzonym odpisie...

    Sandra

  • 3. Data: 2002-11-05 00:56:30
    Temat: Re: Odpis wyroku
    Od: "Gacek" <G...@n...chce.spamu.w.interia.pl>

    "Sandra" <d...@w...pl> wrote in message
> [...]
    zmianami
    > czyli nastepny jesli uchyla w pkt.I pkt. III to powinno byc wskazane w
    Zgadza sie, ale w proszac sad o wydanie odpisu "pierwszego" wyroku nie jest
    na nim napisane nic o tym, ze zapadl kolejny wyrok w tej sprawie oraz jest
    na nim "swieza data" sporzadzenia tego odpisu. Czyli mozna by sie nim
    posluzyc w kilku miejscach w roznych celach (powiedzmy nie u komornika).
    Zgadza sie ?

    G.

  • 4. Data: 2002-11-05 01:07:11
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Gacek <G...@n...chce.spamu.w.interia.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aq74vl$r2i$...@p...wcss.wroc.pl...
    > posluzyc w kilku miejscach w roznych celach (powiedzmy nie u komornika).

    zgadza się :-) ale gdzie np.? i jakie np.korzyści miałyby z tego wynikać?

    Sandra

  • 5. Data: 2002-11-05 01:21:55
    Od: "Gacek" <G...@n...chce.spamu.w.interia.pl>

> [...]
    > dyskusyjnych napisał:aq74vl$r2i$...@p...wcss.wroc.pl...
    >
    > zgadza się :-) ale gdzie np.? i jakie np.korzyści miałyby z tego wynikać?
    Np. student bioracy alimenty moze w celu udokumentowania swoich dochodow na
    uczelni przedstawic jeden z kilku (np. ten najnizszy) wyrokow orzekajacych o
    alimentacji (badz jej podwyzszeniu).
    Uczelnia wymaga przedstawienia co roku odpisu (z akutalna data) bez wzgledu
    na to, ze mimo wszystko moze byc to dowolnie stary wyrok. Stad pytanie.

    G.

  • 6. Data: 2002-11-06 12:54:01
    Od: "MiWiKor" <b...@w...pl>

    Z tego co wiem, a wiedzieć mogę nieprecyzyjnie, to wyrok alimentacyjny traci
    ważność po trzech latach. Wtedy konieczne jest ponowne rozpatrzenie sprawy
    przez sąd i aktualny wyrok - to w celu rozpoznania aktualnej sytuacji obu
    stron.
    Jednak prawo ponownego rozpatrzenia sprawy istnieje także w przypadku
    istotnej zmiany sytuacji życiowej jednej ze stron lub po okresie jednego
    roku od poprzedniego wyroku.

    Zastrzegam możliwość pomyłki.

    pzdr

    Użytkownik "Gacek" <G...@n...chce.spamu.w.interia.pl> napisał w