  • 1. Data: 2002-06-20 13:31:09
    Temat: malzenstwo
    Od: Piotr Kijowski <w...@n...com.pl>

    witam.
    ktos mi kiedys mowil ze po zawarciu malzenstwia
    w USC mozna je "odwolac" bez zakladania sprawy
    rozwodowej. warunkiem niby bylo to ze "okres probny"
    trwalby tyle to a tyle.
    nie wiem czy to bujda czy prawda.
    prosze o komentarz.

    pozdrewiam

    --
    Piotr Kijowski
    MEDIA PRODUCTION

  • 2. Data: 2002-06-20 14:11:59
    Temat: Odp: malzenstwo
    Od: "Kania" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik Piotr Kijowski <w...@n...com.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:3...@n...com.pl...
> [...]
    > w USC mozna je "odwolac" bez zakladania sprawy
    > rozwodowej. warunkiem niby bylo to ze "okres probny"

    Podobno przez 3 pierwsze miesiace po zawarciu slubu w USC za ewentualny
    rozwod placa swiadkowie... Ale nie wiem ile w tym prawdy...

    Kania

  • 3. Data: 2002-06-20 14:29:43
    Temat: Re: malzenstwo
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    "Piotr Kijowski" <w...@n...com.pl> wrote in message
> [...]
    > w USC mozna je "odwolac" bez zakladania sprawy
    > rozwodowej. warunkiem niby bylo to ze "okres probny"
    Bujda na resorach.
    Marta

  • 4. Data: 2002-06-20 15:03:14
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    "Kania" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > Podobno przez 3 pierwsze miesiace po zawarciu slubu w USC za ewentualny
    > rozwod placa swiadkowie... Ale nie wiem ile w tym prawdy...
    Ha, ha, ha, niezle.
    Ale to tez bujda.
    MArta

  • 5. Data: 2002-06-20 17:00:09
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

> [...]
    > w USC mozna je "odwolac" bez zakladania sprawy
    > rozwodowej. warunkiem niby bylo to ze "okres probny"

    Faktycznie ktoś bzdur naopowiadał.Małżeństwo można unieważnić i to wtedy gdy
    istniały przeszkody ograniczające swobodę jego zawarcia.
    takie powództwo może wytoczyć:
    -każdy z małżonków
    -jesli wystepuje bigamia lub pokrewieństwo między małżonkami,może wystąpić
    każdy kto ma w tym interes prawny
    -przy zawarciu małżeństwa przez pełnomocnika może wystąpić tylko mocodawca,
    - a także prokurator
    Jeżeli jeden z małżonków zmarł,na jego miejsce wstępuje kurator ustanowiony
    przez sąd i unieważnienie może być orzeczone.
    W razie śmierci małżonka,który wytoczył powództwo unieważnienia mogą
    dochodzić jego zstępni
    Sandra

  • 6. Data: 2002-06-20 21:25:28
    Od: "Marta Wieszczycka" <m...@p...onet.pl>

    "Sandra" <d...@w...pl> wrote in message
    (ciach)
    ... ale oczywiscie to uniewaznienie malzenstwa, o ktorym mowi Sandra nie ma
    nic wspolnego z malzenstwem na probe, czy z czasem na zastanowienie sie.
    Pozdrawiam,
    Marta

  • 7. Data: 2002-06-20 22:38:29
    Od: "Sandra" <d...@w...pl>

    Użytkownik Marta Wieszczycka <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:aeth0r$pe3$...@n...tpi.pl...

> [...]
    ma
    > nic wspolnego z malzenstwem na probe, czy z czasem na zastanowienie sie.

    Bo takie nie istnieje :-)