  • Data: 2002-08-26 23:39:35
    Temat: Odp: dluznik - Troche szerzej... (dlugi)!!!!!
    Od: "Don Desperado" <d...@s...us> szukaj wiadomości tego autora

    Qviad napisal:

    > DD pozwolisz ....
    >
    > Sytuacja hipotetyczna:
    > Twoj sasiad, ktory niezbyt Cie lubi preparuje przeciwko Tobie materialy w
    > sposob, ktory wyzej opisales... i sad na ich podstawie nakazuje Ci oddac
    > pozyczke, ktora rzekomo u niego zaciagnales.

    Z calym szacunkiem, ale wszyscy sasiedzi mnie ubostwiaja!!!!

    > Co Ty na to ? Czy nadal uwazasz, ze jest to mozliwe ?
    >
    > Qviad

    Moge mowic tylko o moich odczuciach, gdyz nie znam praktyki sadowej w takich
    sprawach. Sadze (ale tylko sadze), ze dla sadu byloby to zamalo, zeby wydac
    wyrok zasadzajacy. Tym bardziej, ze sasiad poslugiwlaby sie spreparowanymi
    dowodami.
    Dzisaj (26 sie. b.r.) w moim "klonie" TVP3 podali wiadomosc, ze zasadzono
    naleznosc od 9 - miesiecznego dziecka (czyzby wyrok zaoczny?). Tak, wiec w
    Polsce wszystko jest mozliwe.

    Wszelkie merytoryczne uwagi pod adresem moich propozycji wskazane.

    Moze Ty masz jakis pomysl rozwiazania problemu, z ktorym zwrocila sie NOA?.

    Pozdrawiam DD (- B