  • Data: 2003-12-10 08:22:40
    Temat: Odp: Odp: zerwanie umowy kredytowej
    Od: "bubu" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Spokojnie panie Jacku :)
    >
    > Mysle, ze raczej chodzi o problemy finansowe a nie o wykiwanie banku.
    > Jezeli tak - to idz do banku porozmawiac - jezeli musisz to nawet kilka
    > razy.
    > Ale nie pozostawiaj niezaplaconych rat bez reakcji z twojej strony,
    > inaczej jeszcze latami bedzie kredyt za toba "chodzil".
    >
    > pozdrawiam
    > dan

    Pisząc o wykiwaniu banku nie płacąc rat miałem na myśli kłopoty
    kredytobiorcy ze spłacaniem rat a wskazanie zarządu banku jako tego
    który bezkarnie może ograbić bank miało podkreślić jedynie , że raty
    dłużnik MUSI zapłacić bo będą go ścigać firmy windykacyjne nawet
    z przekroczeniem prawa . Przykłady z życia to potwierdzają.
    Pozdrawiam , Jacek .