    From: "Sandra" <S...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Odp: Nie straszyć rodziców Konwencj? mi tu! :)))
    Date: Sun, 10 Aug 2003 08:59:49 +0200
    <bh0uuq$93g$1@news.onet.pl> <bh102b$il2$1@sklad.atcom.net.pl>
    <bh12nn$7id$1@atlantis.news.tpi.pl> <bh140l$nhe$1@sklad.atcom.net.pl>
    <bh28mn$ml9$1@absinth.dialog.net.pl> <bh2e0b$5rf$1@inews.gazeta.pl>
    <bh2k8f$ji5$2@atlantis.news.tpi.pl>
    <i...@4...com>
    <bh2p6p$6qo$1@absinth.dialog.net.pl>
    <5...@4...com>
    <bh3bu5$5cp$1@absinth.dialog.net.pl>
    <5...@4...com>

    Użytkownik Artur Drzewiecki <d...@n...poczta.cierpie.onet.spamu.pl.qvx> w
    wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:5...@4...com..
    .
    > Ja nie twierdzę, że jest inaczej, natromiast twoje argumenty o miłości
    > są zbieżne z postulatami środowisk pedofili (szczególnie
    > homoseksualnych) w sprawie radykalnego obniżenia granicy wieku
    > wyłączającej karalność

    jestem za karaniem i to bardzo surowym jednak w tym konkretnym przypadku nie
    ma podst.... widać jak na dłoni,że nie tylko chłopiec jest winny tym
    wypisywanym bzdurom jak również ta małolata ,która w jakiś tam sposób dała
    mu pole do popisu
    wiec należałoby poznac swoje dziecko i co ma do powiedzenia a pozniej
    odpowiednio pokierowac cała sprawa jednak nie na siłe bo tym sposobem nigdy
    sie nie osiagnie celu a faktycznie można sie obudzić z ręką w nocniku a
    nawet więcej ojca dziecka posadzić no bo wiadomo złamał prawo a wnuka
    bardzo kochać , po latach wybaczyć , i dalej żyć, wiec ??? więcej sie nie
    wypowiadam :-) wychowanie dziecka i własciwe relacje to bardzo wielka
    szkoła gdy straci do ciebie zaufanie to i prawo ,konwencja coz Ci ?
    rozsadek tylko rozsadek i zdrowe podejscie do tematu moze przyniesc zdrowe
    owoce ...
    a pedofile? hm nie dopuszczam mysli ,że ten chłopiec może być jednym z nich
    no ale ?
    i faktycznie koncze juz ten temat poniewaz nie ma podst. na obecnym etapie
    mozliwosci ukarania małolata a tu jednak na miejscu rodzica bym wziela pod
    uwage ,że prowokacja córki mogła wywołac takie słowa , wiec rodzicu poznaj
    swoje dziecko , żyj z dzieckiem a nie koło niego ....te lisciki to
    faktycznie sygnał ,że dziecko dorasta wchodzi małymi kroczkami w inny świat
    i tu należy mu pomóc wejsc do niego z podniesią głową , nauczyc wybierac co
    dobre ,co złe , wymieniac poglady , rozmawiac o wszystkim i nazywac rzeczy
    po imieniu , nie żyć w swiecie zakłamania i tym,że jestem czyms lepszym , a
    ta cała reszta tam to zboczency ...

    Sandra