  • 1. Data: 2006-12-13 14:12:17
    Temat: Nowy dowod osobisty - co dalej ?
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    Witam
    Szykuje sie wlasnie do zmiany dowodu osobistego - mam stary ksiazeczkowy.
    No i mam pytanie : gdzie po jego wymianie typowy Kowalski musi to zglosic ?
    Wymyslilem takie : dowod rejestracyjny, prawo jazdy, urzad skarbowy, zus,
    (mam dzialalnosc gospodarcza wiec moze jeszcze Urzad Statystyczny i Urzad
    Miasta ?), bank....
    Cos jeszcze ? A moze ktores z tych na gorze nie jest potrzebne ?

  • 2. Data: 2006-12-13 14:33:15
    Temat: Re: Nowy dowod osobisty - co dalej ?
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:elp1ul$gve$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > No i mam pytanie : gdzie po jego wymianie typowy Kowalski musi to
    > zglosic ?

    tylko i wylacznie tam gdzie w twoich danych osobowych widnieje seria i
    numer dowodu osobistego, czyli ewentualnie bank jak masz jakis kredyt, a i
    to przy okazji, jak bedziesz z wizyta, moze cos w zwiazku z dzilalnoscia
    gospodarcza, ale mysle ze niekoniecznie, wszedzie tam masz PESEL ktory
    jest numerem "identyfikacyjnym", chyba ze przy okazji zmiany dowodu
    zmieniasz rowniez adres zameldowania

  • 3. Data: 2006-12-13 14:42:28
    Od: Garvey <g...@g...pl>

    Fantom napisał(a):
> [...]
    > Miasta ?), bank....
    > Cos jeszcze ? A moze ktores z tych na gorze nie jest potrzebne ?

    fundusz emerytalny

  • 4. Data: 2006-12-13 14:54:37
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Fantom wrote:
> [...]
    > moze jeszcze Urzad Statystyczny i Urzad Miasta ?), bank....
    > Cos jeszcze ? A moze ktores z tych na gorze nie jest potrzebne ?

    banki musisz, to pewne :) Inaczej mozesz kasy nie zobaczyc jak bedizesz chcial
    wyplacic.

  • 5. Data: 2006-12-13 18:05:08
    Od: mauser50 <m...@-...com>

    Fantom napisał(a):
> [...]
    > Miasta ?), bank....
    > Cos jeszcze ? A moze ktores z tych na gorze nie jest potrzebne ?

    Zmianę dowodu należy złosić przede wszystkim w US wyelniając NIP3 z
    zachowaniem terminu 30 dni od daty wymiany, w banku i ewentualnie w
    funduszu emerytalnym i to wszystko.

    Z powazaniem mauser50

  • 6. Data: 2006-12-13 18:56:25
    Od: "*piotr'ek*" <piotr*eknusun@gazetaskasuj.pl>

    > Zmianę dowodu należy złosić przede wszystkim w US wyelniając NIP3 z
    > zachowaniem terminu 30 dni od daty wymiany, w banku i ewentualnie w
    > funduszu emerytalnym i to wszystko.

    Ale straszysz. Stary DO jest ważny do końca 2007r., więc wymiana nie jest
    obowiązkowa. Fundusz emerytalny, skarbówkę, bank - zawiadamiasz ich kiedy
    będziesz miał na to ochotę lub potrzebę.

    +inż.leva+