    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Andrzej <a...@n...pl>
    Subject: Nieodplatna sluzebnosc
    Date: 23 Sep 2005 08:07:58 GMT

    Witam,

    Dostałem z bratem, w ramach darowizny działkę z domem. W akcie notarialnym
    mam zapis, że udzielam dożywotniej nieodpłatnej służebności domu dziadkom
    (babcia z dziadkiem mieszkają w tym domu już od dziesiątków lat).
    Wartość tej służebności została określona na kwotę 2000zł (bez kapitalizacji).

    Mam pytanie, co faktycznie oznacza ta kwota? Czy jest to coś jak
    "wartość wynajmu/czynszu" i muszę to uwzględniać w rocznym zeznaniu
    podatkowym?

    --
    pozdrawiam
    Andrzej