  • 1. Data: 2012-08-17 14:16:10
    Temat: Niehonorowanie orzeczeń sądu
    Od: "Ajgor" <n...@...pl>

    Witam.

    Czy za niehonorowanie orzeczeń sądu (czy też niewykonywanie wyroków, czy jak
    to się tam nazywa) są u nas jakięś paragrafy, czy też można je mieć w nosie
    bezkarnie?
    Na przykład teściowa jest ubezwłasnowolniona przez sąd, a jej opiekunem
    prawnym jest żona. Zachodzi konieczność zmiany umowy z energetyką o dostawę
    prądu w budynku, w ktorym ma mieszkanie teściowa (mniejsza o powody -
    teściowa i tak tam nie mieszka, tylko mieszka z nami, bo wymaga stałej
    opieki), a panienka z okienka w energetyce mówi: "A ja mam w nosie pani
    orzeczenie sądu. Nie będę z panią rozmawiać, tylko z pani matką, bo to ona
    jest najemcą". I nie intersuje jej to, że teściowa ma Alzheimera, i w ogóle
    nie ma kontaktu z rzeczywistością.
    Czy istnieje jakiś sposób na to, żeby ją zmusić do honorowania orzeczenia
    sądu?

  • 2. Data: 2012-08-17 14:34:56
    Temat: Re: Niehonorowanie orzeczeń sądu
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 17 Aug 2012 14:16:10 +0200, Ajgor napisał(a):

    > Czy istnieje jakiś sposób na to, żeby ją zmusić do honorowania orzeczenia
    > sądu?

    Jasne, jest. Wpadnij do jej przełozonego.
    --
    Jacek

  • 3. Data: 2012-08-17 14:39:05
    Temat: Re: Niehonorowanie orzecze? s?du
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2012-08-17 14:16, Ajgor pisze:
> [...]
    > prawnym jest ?ona. Zachodzi konieczno?? zmiany umowy z energetyk? o dostaw?
    > pr?du w budynku, w ktorym ma mieszkanie te?ciowa (mniejsza o powody -
    > te?ciowa i tak tam nie mieszka, tylko mieszka z nami, bo wymaga sta?ej
    > opieki), a panienka z okienka w energetyce m?wi: "A ja mam w nosie pani
    > orzeczenie s?du. Nie b?d? z pani? rozmawia?, tylko z pani matk?, bo to ona
    > jest najemc?". I nie intersuje jej to, ?e te?ciowa ma Alzheimera, i w og?le
    > nie ma kontaktu z rzeczywisto?ci?.
    > Czy istnieje jaki? spos?b na to, ?eby j? zmusi? do honorowania orzeczenia

    To zwykła firma (energetyka) - jeden telefon do jej szefa powinien
    wystarczyć.

    --
    spp

  • 4. Data: 2012-08-17 14:40:55
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    W dniu 2012-08-17 14:16, Ajgor pisze:
    > Czy istnieje jakiś sposób na to, żeby ją zmusić do honorowania orzeczenia
    > sądu?

    Przestać chodzić na herbatkę do enei/rwe/etc, tylko spisać co chcesz
    zrobić, podpisać i wysłać poleconym.