    From: "P.E.G." <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Nagrywanie spotkania w pracy. Legalne?
    Date: Wed, 23 Mar 2011 22:29:13 +0100

    Spotkanie z przełożonym - czasem w kilkuosobowym gronie, czasem w 4
    oczy. Ustalamy jakieś szczegóły sprawy. Niby wszystko OK a po pewnym
    czasie przełożony wypiera się własnych słów. Jeszcze rzuca tekstem, że
    na piśmie nic nie mam.

    Mam ochotę nagrywać na dyktafon takie spotkania. Czy nagrywanie czegoś
    takiego bez wiedzy nagrywanych jest legalne? Nie mam zamiaru publicznie
    odtwarzać, publikować itd. Chodzi mi o sam fakt nagrania bez wiedzy
    osoby nagrywanej.

    Rozmowa nie jest prywatna - dotyczy spraw służbowych. Czy oprócz
    podpadnięcia przełożonemu może mi to grozić jakimiś konsekwencjami
    prawnymi? Czy od strony prawa wolno mi coś takiego zrobić?

    Z góry dziękuję za odpowiedzi. Najlepiej z powołaniem się na jakieś
    paragrafy, bo niestety prawo nie jest moją dziedziną.
    P.