  • Data: 2005-12-19 23:21:16
    Temat: NIeodpowiedzialna spoldzielnia, maly wypadk i wredny sasiad.
    Od: misiakmp <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wiem, ze jestem tutaj owy, ale potrzebuje pomocy kogoś kto sie zna bo być
    może czekają mnie problemy. Przedstawiam jakie, prosze o pomoc:

    Mieszkam w spółdzielni mieszkaniowej. NIe mam wykupionego mieszkania na
    własność. NIe mam również ubezpieczonego mieszkania.

    Dziś dostałem jakby pozew o zapłacenie z ubezpieczenia kary za
    zniszczenia, które mimowolnie dokonałem. A mianowicie zablokował mi się w
    łazience kanał odpływu wody i w któryms momencie woda przestała spływać,
    zalała łazienkę moją, a także sąsiada z dołu. Sąsiad zgłosił się do
    ubezpieczalni i oni wysłali pisemko do mnie. Że powinienem zapłacić ze
    swojego ubezpieczenia. kazali podać numer polisy itd.

    Nie wiem w tym momencie, czy to ja powinienem zapłacić za te szkody, czy
    moja spółdzielnia mieskaniowa, skoro ja zgłaszałem, ze kanał jest zapchany
    i należy go wymienić, a oni nie reagowali na to.

    A jeśli właśnie nie mam ubezpieczonego mieszkania, tzn. nie mam polisy, to
    z własnej kieszeni powinienem zapłacić, prawda??

    Jest na to jakieś rozwiązanie??

    Z góry dzięki i pozdrawiam
    misiakmp@o2kropkapl