  • 11. Data: 2007-02-02 13:41:30
    Temat: Re: Mieszkaniowy problem
    Od: "Ann" <b...@a...pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...skreslic.epf.pl> napisał w
    wiadomości news:epvblq$iup$1@inews.gazeta.pl...
    > Jesli gdzies sie przebywa powyzej 3 dni, to nalezy sie tam zameldowac
    > (chocby czasowo).

    Ok. Co znaczy "przebywa"? Czy jesli w dzien jestem 10 godzin w jednym
    miejscu, na noc jade w inne miejsce i tak codziennie, to gdzie powinnam sie
    zameldowac? Tam gdzie spie? Nawet jesli spedzam tam mniej godzin? A jesli
    dwa dni spie w jednym mieszkaniu a dwa w drugim, to gdzie mam sie
    zameldowac?
    Sporo ludzi powinno sie zameldowac w pracy, bo spedzaja tam 12 godzin, droga
    do domu i z powrotem to 2 godziny, zakupy itp. i spedzaja 6 godzin w domu..
    :-) Jak dla mnie kwestia "mieszkania i przebywania" nie jest scisle
    okreslona. A skoro nie ma definicji, to mozna interpretowac dowolnie w
    granicach prawa?

    Pozdrawiam
    Ann

  • 12. Data: 2007-02-02 21:50:28
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Olgierd napisał(a):

    > Trudne słowo: desuetudo.

    tak?

    KG

  • 13. Data: 2007-02-02 22:19:33
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *kam* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > tak?

    A co, słyszałeś o ukaraniu z tego przepisu? Bo mnie się wydaje, że
    dziś wszyscy mieszkają gdzie indziej niż są zameldowani, nawet w
    większości druczków jest rubryczka "adres zamieszkania" i "adres
    zameldowania".

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    blog "Lege Artis" ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 14. Data: 2007-02-03 08:35:15
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Olgierd napisał(a):
    > A co, słyszałeś o ukaraniu z tego przepisu?

    słyszałem, widziałem, wyrok z ubiegłego roku

    KG

  • 15. Data: 2007-02-03 09:12:05
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *kam* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > słyszałem, widziałem, wyrok z ubiegłego roku

    No cóż, zdarza się. Myślę, że wielka rzadkość, zwłaszcza, że na
    wielu innych _urzędowych formularzach_ są rubryki niejako sankcjonujące
    tę rozbieżność: "adres zameldowania" / "adres zamieszkania". Prawda?

  • 16. Data: 2007-02-06 19:17:27
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    Olgierd napisał(a):
    > No cóż, zdarza się. Myślę, że wielka rzadkość, zwłaszcza, że na
    > wielu innych _urzędowych formularzach_ są rubryki niejako sankcjonujące
    > tę rozbieżność: "adres zameldowania" / "adres zamieszkania". Prawda?

    rubryki są
    czy rzadkość - zdarzają się

    KG