    From: "Andrew" <c...@w...TOTEZ.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Meldunek czasowy a przerejestrowanie auta
    Date: Wed, 10 Jan 2007 19:53:19 +0100

    Witam,
    Mam problem z przerejestrowaniem samochodu.
    - jestem zameldowany na stale w miescie "X"
    - czasowo (na 1,5 roku zameldowalem sie w miescie "Y - inne województwo,
    pewnie docelowo tam bedzie meldunek staly.

    W zwiazku z tym, ze nie mam juz miejsca w dowodzie rej. na nowe przeglady,
    chcialem przy okazji przerejestrowac samochod.
    Niestety, okazalo sie, ze nie moge tego zrobic bo mam meldunek staly gdzie
    indziej. Gdybym zas nie mial stalego w ogole, a w nowym miejscu meldunek
    czasowy to co innego - wtedy mozna?!
    Kurde, w wiekszosci urzedow faktyczne miejsce zamieszkania jest istotne a
    nie meldunek. Np. US, ZUS itd, a tutaj takie zaskoczenie.
    Nikt mi jednak nie moze podac konkretnego przepisu.
    Przekopalem: Kodeks postepowania admin, prawo o ruchu drogowym, rozne
    rozporzadzenia. Nie moge znalezc prawa okreslajacego scisle podstawe tej
    odmowy.
    Wszedzie czytam o adresie zamieszkania (czyli w/g mnie miejsca faktycznego
    pobytu), wiec dlaczego nie chca mi przerejestrowac pojazdu.
    Bardzo prosze o pomoc.
    Pozdr