  • Data: 2008-10-10 09:13:24
    Temat: Mandat za parkowanie - po 5 i pół roku
    Od: "Kornio" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam grupę,
    mam takie pytanie, wczoraj listem poleconym z zarządu dróg i utrzymania miasta
    we Wrocławiu przyszło upomnienie do mojego ojca za nieopłacony postój w dniu
    10.04.2003 czyli sprzed ok. 5 i pół roku temu oraz przekaz pocztowy do
    opłacenia w kwocie 58.80 zł. Co gorsze auto zostało sprzedane ok. lutego 2003r.
    wiec to nie ojciec źle zaparkował tylko nowy właściciel. a najgorsze jest to,
    że ojciec zmarł 15.04.2003r i do dnia dzisiejszego mama zdążyła ze trzy razy
    zrobić porządki w dokumentach i nie ma umowy sprzedaży tego auta.
    Czy takie upomnienie za parkowanie z przed ponad 5 lat nadal jest ważne?
    Ew. proszę o poradę jak można rozwiązać ten problem, bo nie uśmiecha mi się
    płacić prawie 60 zł za kogoś

    Pozdrawiam,
    --
    Kornio