  • 1. Data: 2019-08-08 22:55:11
    Temat: Lista ofiar seryjnego samobójcy
    Od: u2 <u...@o...pl>

    http://niepoprawni.pl/blog/452/lista-ofiar-seryjnego
    -samobojcy

    Redakcja - 24 Czerwca, 2012 - 13:30

    1. Chorąży Stefan Zielonka, rok 2009 - szyfrant w kancelarii premiera.
    Zielonka dysponował wiedzą o tajnikach łączności w NATO oraz miał dostęp
    do zastrzeżonych danych.

    2. Profesor Stefan Grocholewski - ekspert od odczytywania nośników
    cyfrowych, wykrył manipulacje w nagraniach czarnych skrzynek z CASY.
    Zmarł 31.03.2010 r.

    3. Grzegorz Michniewicz - dyrektor generalny Kancelarii Donalda
    Tuska.Powiesił się 23 grudnia 2009 roku na kablu od odkurzacza, w dniu,
    w którym z remontu w Samarze wrócił
    samolot TU-154, który potem rozsypał się w drobny mak na Siewiernym.

    4. Mieczysław Cieślar, biskup Diecezji Warszawskiej Kościoła
    Ewangelicko-Augsburskiego, zginął w wypadku samochodowym 18.04.2010 r,
    miał być następcą Adama Pilcha, który zginął w Smoleńsku. Podobno
    otrzymał telefon ze Smoleńska od A.Pilcha już po katastrofie.

    5. Krzysztof Knyż, operator "Faktów",10 kwietnia 2010 był w Smoleńsku.
    Zmarł w Moskwie 2 czerwca 2010r. Śmierć całkowicie przemilczana.

    6. Profesor Marek Dulinicz, szef grupy archeologicznej,zginął 6 czerwca
    2010 w wypadku samochodowym, w trakcie oczekiwania na wyjazd do Smoleńska.

    7. Doktor Eugeniusz Wróbel, wykładowca na Politechnice Śląskiej,
    specjalista od komputerowych systemów sterowania samolotem, poddawał w
    wątpliwość, że wrak na Siewiernym to TU-154 o nr 101. Zabity za pomocą
    piły mechanicznej 16.10.2010 r, przez swego syna, który zdołał usunąć
    ślady krwi, zawieźć pocięte zwłoki do jeziora, wrócić i zapomnieć
    wszystko. Złego stanu swego "chorego psychicznie" syna przez ponad 20
    lat nie zauważyła matka, która jest psychiatrą.

    8. Ryszard Kuciński, prawnik Andrzeja Leppera, zmarł w maju 2011 r.

    9. Wiesław Podgórski, były doradca Andzreja Leppera, w czasach gdy ten
    był ministrem rolnictwa, znaleziony martwy w biurze Samoobrony pod
    koniec czerwca 2011 r. Jako przyczynę śmierci podano samobójstwo.

    10. W 2011 roku samobójstwo przez powieszenie popełnił oficer Służby
    Kontrwywiadu Wojskowego, służący w Centrum Wsparcia Teleinformatycznego
    i Dowodzenia Marynarki Wojennej w Wejherowie. Żołnierz posiadał
    najwyższą klauzulę dostępu do materiałów niejawnych.

    11. Róża Żarska, adwokat Andrzeja Leppera, zmarła w lipcu 2011 r. w Moskwie.

    12. Dariusz Szpineta - zawodowy pilot i instruktor pilotażu, ekspert i
    prezes spółki lotniczej, został znaleziony martwy w łazience ośrodka
    wczasowego w Indiach. Wcześniej parokrotnie wypowiadał się w mediach w
    sprawie Smoleńska, kwestionując oficjalne ustalenia.

    13. Generał Sławomir Petelicki, były dowódca jednostki "Grom".
    Znaleziony martwy 16 czerwca 2012 roku. Ostro krytykował ustalenia
    Komisji Badania Wypadków Lotniczych i opieszałość polskiego rządu przy
    wyjaśnianiu przyczyn katastrofy w Smoleńsku. Zmarł na skutek ran
    postrzałowych.

    14. Andrzej Lepper, szef "Samoobrony" oraz były wicepremier, 5 sierpnia
    2011 został znaleziony martwy w swym biurze w Warszawie. Według
    informacji przedstawicieli policji popełnił samobójstwo poprzez
    powieszenie się.

    EDYCJA (GG):

    15. płk. Leszek Tobiasz - były oficer WSI, główny świadek w "aferze
    marszałkowej". Zmarł 17.02.2012 podczas balu OHP ("zatańcował się na
    śmierć") rzekoma przyczyna zgonu: niewydolność krążenia. 01.03.2012 miał
    składać zeznania przed sądem.

    16. dr. Dariusz Ratajczak - historyk, tzw. "rewizjonista holocaustu",
    wydalony z "wilczym biletem" z Uniwersytetu Opolskiego. Jego zwłoki w
    stanie rozkładu znaleziono 11.06.2010 w samochodzie przed opolskim
    centrum handlowym "Karolinka". Oficjalnie samochód miał stać na parkingu
    od 28 maja. Nieoficjalnie - świadkowie twierdzą, że samochód ze zwłokami
    dr Ratajczaka został podstawiony znacznie później.

    17. Jerzy Pronobis - prezes spółki Club&Travel, która zajmuje się
    rozprowadzaniem lukratywnych biletów na Euro 2012. Rozprowadzanie
    biletów odbywało się w atmosferze korupcji i skandalu. Pronobis "wpadł"
    pod pociąg. Policja nie wyklucza samobójstwa, choć denat tradycyjnie nie
    pozostawił listu pożegnalnego. Nazwisko Pronobisa pojawia się w tzw.
    "taśmach Grzegorza Laty".

    Źródło: http://niepoprawni.pl/blog/452/lista-ofiar-seryjnego
    -samobojcy

    (C): autor tekstu w serwisie Niepoprawni.pl | Dziękujemy! :). <- Bądź
    uczciwy, nie kasuj informacji o źródle - blogerzy piszą za darmo, szanuj
    ich pracę.

    --
    I love love

  • 2. Data: 2019-08-09 22:05:37
    Temat: Re: Lista ofiar seryjnego samobójcy
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-08-08 o 22:55, u2 pisze:

    > Redakcja - 24 Czerwca, 2012 - 13:30

    A Ty nie mógłbyś sobie jakiegoś bloga otworzyć i tam
    informować o swoich fascynacjach zamiast zaśmiecać tu?

  • 3. Data: 2019-08-09 22:19:41
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 09.08.2019 o 22:05, cef pisze:

    > A Ty nie mógłbyś sobie jakiegoś bloga otworzyć i tam
    > informować o swoich fascynacjach zamiast zaśmiecać tu?

    kolejny osioł nie potrafiący ustawić sobie filtra:)

    --
    I love love

  • 4. Data: 2019-08-10 20:30:35
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-08-09 o 22:19, u2 pisze:

    > kolejny osioł nie potrafiący ustawić sobie filtra:)

    Problemem nie jest filtrowanie - rzadko klikam w Twoje posty,
    wiedząc jakie treści niosą.
    Bardziej jakieś leczenie by pomogło a nie filtrowanie.

  • 5. Data: 2019-08-10 20:45:35
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 10.08.2019 o 20:30, cef pisze:
    > Bardziej jakieś leczenie by pomogło a nie filtrowanie.

    jakie ? jesteś lekarzem ?:)

    --
    I love love

  • 6. Data: 2019-08-10 22:31:28
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-08-10 o 20:45, u2 pisze:

    > jakie ? jesteś lekarzem ?:)

    Nie jestem lekarzem, ale nawet laik zauważy, że
    jakaś opieka specjalisty od psyche by się Tobie przydała.

  • 7. Data: 2019-08-10 22:56:15
    Od: u2 <u...@o...pl>

    W dniu 10.08.2019 o 22:31, cef pisze:

    > Nie jestem lekarzem, ale nawet laik zauważy, że
    > jakaś opieka specjalisty od psyche by się Tobie przydała.

    skoro nie jesteś lekarzem, to może radziłeś się jakiegoś speca ? czy
    tylko tak obie przynudzasz ?:)

    --
    I love love

  • 8. Data: 2019-08-11 09:41:20
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-08-10 o 22:56, u2 pisze:

    > skoro nie jesteś lekarzem, to może radziłeś się jakiegoś speca ? czy
    > tylko tak obie przynudzasz ?:)

    Twoje zdrowie, sam decyduj.