  • 21. Data: 2007-01-26 10:56:49
    Temat: Re: Kupno mieszkania w sądzie od komornika- pytanie
    Od: "damiand" <d...@S...pl>

    > A czy możesz się nie zgodzić na to, żeby osoba wynajmująca twoje
    > mieszkanie kupiła sobie telefon z abonamentem, hmm?

    mozesz, ale musisz miec umowę najmu lokalu.

    Damian

  • 22. Data: 2007-01-26 10:57:11
    Od: "damiand" <d...@S...pl>

    > A czy możesz się nie zgodzić na to, żeby osoba wynajmująca twoje
    > mieszkanie kupiła sobie telefon z abonamentem, hmm?

    mowa oczywiście o stacjonarnym telefonie

    Damian

  • 23. Data: 2007-01-26 12:08:26
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    damiand wrote:

    > mozesz, ale musisz miec umowę najmu lokalu.

    A kto dał tobie takie prawo? To tylko sprawa pomiędzy dostawcą usług a
    abonentem. Nie masz prawa się im do ich prywatnych umów wcinać.

  • 24. Data: 2007-01-26 22:40:33
    Od: "damianrud" <d...@U...pl>

    > A kto dał tobie takie prawo? To tylko sprawa pomiędzy dostawcą usług a
    > abonentem. Nie masz prawa się im do ich prywatnych umów wcinać.

    zgadza się, nie doczytałem

    Na myśli miałem podłaczenie telefonu w lokalku ktorym wynajmuję, jest to
    możliwe.
    a wtracać oczywiście się nie mogę bo jakim prawem

  • 25. Data: 2007-01-26 22:47:43
    Od: "damianrud" <d...@U...pl>

    > Pac! Pisownia końcówek "-suw"!

    faktycznie, :) aż mi głupio,

    > Teraz się pytasz?

    raczej z ciekawości dopytuje,

    > Łaskawca ;)

    he :) wole lagodne metody

    > A co można proponować? Pozew do sądu o eksmisję, dopilnowanie spełnienia
    > warunków z wyroku i eksmisja przeprowadzona przez komornika w asyście
    > policji.

    to na pewno będzie jesli nie bedzie chcial lokator nie bedzie chcial sie
    dogadac

    > Nie. Natomiast na dostawę energii elektrycznej - owszem ;)

    > Z tym może być problem, zarówno formalny jak i fizyczny - z zasady nie
    > da się z zewnątrz odciąć wody do pojedynczego mieszkania.

    pozdrawiam i dziekuje za dyskusje

    Damian