  • Data: 2007-04-11 07:44:54
    Temat: Kto jest wlascicielem stropu
    Od: "T.Zon" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam

    mam problem z zdefiniowaniem pojęcia "część wspólna nieruchomości". Lokale są
    własnościowe zarządzane przez wspólnotę mieszkaniową zbudowane ok 7 lat temu.

    Ja odpowiadam za swój sufit a sąsiad za podłogę - kto jest właścicielem
    stropu ?

    Mam problem z izolacyjnością stropu a raczej brakiem izolacyjności. Przenoszą
    się wszystkie dźwięki uderzeniowe typu szuranie krzeslem po plytkach, prysznic,
    kroki w twardym obuwiu, pileczka pieska etc. plus dźwięki powietrzne -
    głośniejsze rozmowy, dżwięki telefonu, śmiechy etc.

    Chodzenie do sasiadow oprzy okazji imprez to normalka ale niestety nawet jak
    nie robia imprezy to powiedzmy normalne zachowania typu rozmowa przez Skype
    łazienka, tyle że o 2 czy 3 w nocy nie dają spać.

    Nie sądzę żebym nakazem sądowym zmusił sąsiadów do zmiany trybu życia ale coś
    musze zrobić bo w desperacji sam się podłożę groźbami karalnymi i uszkodzeniem
    ciała.

    Jakieś pomysły ? Dziś zdecydowałem że kończę chodzenie do sąsiadów w czasie
    imprez i wzywam każdorazowo Policję z tytułu art.51 kw

    Pozdrawiam
    Zonzi