  • Data: 2003-02-06 19:57:56
    Temat: Kradzież! pytanko !
    Od: "Deffendi" <d...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

    Witam! mam taką dziwną sprawę! Dziś byłem świadkiem kradzieży! Kobieta w
    aptece płacąc za lek położyła 100 złoty na ladzie i w tym momencie podleciał
    jakiś gnojek zabrał to 100 złotych i uciekł!
    Moje pytanie jest następujące ! kto jest w takiej sytuacji poszkodowany?
    Kobieta która płacąc położyła banknot na specjalnie do tego celu służącej
    podstaweczce (nie wiem jak to się nazywa) czy apteka która. I gdzie można
    wyznaczyć granice. I jak to jest ogolnie kiedy w jakims sklepie zostaniemy
    okradzeni na tzw "wyrwę" (słyszałem w telewizji jak to sie nazywa :) ) to
    czy sklep za to odpowiada?

    Pozdrawiam
    Piotrek O.