    From: "Jocker Clio 1,4 Gdańsk" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Kolizja drogowa na postoju
    Date: Mon, 5 Jan 2004 08:40:14 +0100
    Sender: s...@p...onet.pl@rg86.internetdsl.tpnet.pl

    Witam serdecznie w Nowym Roku

    Zapytam opisowo....
    30-12-2003 znalzłem za wycieraczka kartke o tresci :
    " W dniu dzisiejszym tj 30,12,2003 byłem swiadkiem uszkodzenia Pańskiego
    pojazdu przez pojazd Polonez mam nr. rej"
    i dalej jest nr telefonu do człowieka. Zadzwoniłem spotkałem sie z nim a on
    mi wszystk opisal
    okazało sie ze kierowczyni poloneza nie byla nawet swiadoma tego, ze przy
    ruszaniu z parkingu dosc znacznie "pukneła" w moje auto. Jak to życzliwy
    czlowiek powiedzial: wykazywala nawet agresje i powiedziala ze ona tego nie
    zrobila.
    Kobieta mieszka na tym samym osiedlu Pan ktory byl swiadkiem zdarzenia
    pokazal mi jej auto, jako ze koniec roku ( pomyslalem)
    nie bede lecial na policje dam jej szannse i tym razem ja zostawilem kartke
    za jej wycieraczka \
    podalem namiary ma siebie i ze czekam na kontakt.
    Faktycznie, skontaktowala sie i poprosila o spotkanie po nowym roku - a ja
    sie zgodzilem
    i tu pytanie:
    1. Czu nie zrobilem zle
    2. Ile mam czasu na zgloszenie szkody do "ubezpieczalni"
    3. Ile mam czasu na zgloszenie faktu o popelnieniu kolizji i ucieczki
    miejsca zdarzenie na policji

    Dziekuje za pomoc ....

    P O Z D R A W I A M

    Jocker, Clio 1,4 AUTOMAT