    From: "Radek" <r...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Klauzula wykonalnosci - problem
    Date: Mon, 15 Nov 2004 17:05:59 +0100
    Sender: d...@p...onet.pl@bat.webservice.pl

    Witam,

    Zamierzam zlozyc wniosek o nadanie klauzuli wykonalnosci do wlasnie
    otrzymanego nakazu zaplaty. Mam jednak kilka watpliwosci, ktore mam nadzieje
    pomozecie mi rozwiac:
    1. otoz moj dluznik pozostaje w zwiazku malzenskim - czy w takim razie
    powinienem zlozyc wniosek takze przeciw malzonkowi aby egzekucja byla
    mozliwa z majatku wspolnego? Jesli tak to czy skladam dwa wnioski czy tez
    jeden obejmujacy majatek dluznika oraz majatek wspolny?
    2. czy musze we wniosku jakos udowodnic ze dluznik pozostaje w zwiazku
    malzenkim?
    3. czy jesli moj dluznik przepisal caly swoj majatek na zone to czy komornik
    bedzie mogl zajac ten majatek (zakladajac ze klauzula wyk. dotyczyc bedzie
    majatku dluznika oraz majatku wspolnego)
    Z gory dziekuje za pomoc i odpowiedzi w tym temacie.

    Pozdrawiam
    Radek