  • Data: 2003-06-09 16:45:21
    Temat: Karany czy nie karany?
    Od: "Kuba" <p...@p...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam Grupowiczów.
    Mam takie pytanko - dla Państwa pewnie oczywiste,
    ale ja nie wiem co mam mówić więc proszę o pomoc
    Mam wyrok w zawieszeniu za nielegalne płyty ze stycznia tego roku.
    Jestem wzywany - w takiej samej sprawie (nie tej samej) - do prokuratury
    celem wyjaśnienia okoliczności posiadania nielegalnych płyt.
    Zdarzenie o które jestem wyciągany do prokuratury miało miejsce przed dwoma
    laty.
    Podobno ( i tu przytoczę to co "słyszałem" ) jeżeli czynu dokonano
    przed pierwszym prawomocnym wyrokiem,
    to mogę mówić, że jestem "nie karany" na drugiej.
    Mam tylko nadzieję, że czegoś nie pokręciłem.
    Proszę o pomoc, bo wiem, jak patrzą na osoby z wyrokiem.
    Więc takie stwierdzenie mogło by pomóc.
    Sprawa rozgrywa się dokładnie o jedną płytkę,
    a nie chcę podpaść po raz kolejny (tym razem o składanie fałszywych zeznań).

    pajchiw