    From: "re" <r...@r...invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Inpost
    Date: Sat, 3 Jan 2015 15:48:09 +0100

    Kolejne wieści z "frontu" :-)

    Przychodzę do punktu odbioru po przesyłkę i spotykam w niej panią która
    ostatnim razem zamknęła punkt kwadrans przed czasem tak, że jej nie
    odebrałem i sąd zdaje się przysłał kolejne wezwanie bo pod rygorem
    doprowadzenia :-)
    Nim zdążyłem wyłuszczyć po co przychodzę.
    Pani: Nie obsłużę pana
    Ja: Jak to? Przyszedłem odebrać przesyłkę.
    Pani: Innych obsłużę, pana nie obsłużę. Może pan przyjść w poniedziałek.
    Ja: Nie zamierzam przychodzić w poniedziałek.
    Pani: Nie obchodzi mnie to.
    Ja: To proszę przyjąć reklamację.
    Pani: Może pan sobie składać w poniedziałek.
    Ja: Nie odejdę od okienka póki pani nie przyjmie reklamacji.
    Pani: Ja mam czas.
    Stoję w okienku. Ludzie czekają za mną. Mija z 15 minut. Przybiegają
    ochroniarze bo pani wcisnęła przycisk napadowy. Wyjaśniam co i jak. Grożą
    policją.
    Mija kolejne 15 minut. Zjawia się stado policjantów. Wyjaśniam co i jak. Że
    pani nie chce mi wydać przesyłki ani przyjąć reklamacji. Pani dyskutuje z
    policjantami, że nie wyda. Jak w końcu policjant wyjechał na nią, że ma mnie
    obsłużyć tak, jak innych klientów to łaskawie zabrała się za wydanie
    przesyłki. Oczywiście kolejne problemy stwarza, że nie ma awiza. No nie ma,
    Inpost nie dostarcza powtórnego awiza. Podpis nieczytelny. Drukowanymi ? W
    końcu łaskawie wydaje przesyłkę. Pani aktorsko płacze i do policjanta jak ja
    ją traktuję, że jest człowiekiem.