  • Data: 2018-06-22 21:33:55
    Temat: Ile mam czasu na napisanie skargi?
    Od: f...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    Sprawa była jakieś dwa tygodnie temu.
    Orzeczenie będzie ogłoszone w przyszłym tygodniu (sąd rejonowy), ale nie bardzo
    mam ochotę i czas jechać do sądu. Spór tyczy się kasę. Gdybym chciał napisać
    skargę do okręgowego, na postanowienie wydane przez rejonowy, ile mam
    na to czasu i od jakiego momentu biegnie termin?
    Od dnia wydania orzeczenia, czy od dnia kiedy przyślą orzeczenie pocztą?