  • 171. Data: 2005-05-07 23:36:21
    Temat: Re: Falszywa legitymacja szkolna
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Człowiek się całe życiu uczy, a i tak głupi umiera :-) A poważnie, to ja
    > Ci na to nic nie poradzę. Nie ja ten przepis wymyśliłem. Może to głupi
    > przepis, ale obowiązujący. Uważam, że możliwość ograniczania wieku
    > wchodzących faktycznie byłą by racjonalna.

    Polemizowabym. Za przykład podam spotkania grupowiczów z pl.rec.sf-f
    (Baryłkon). Nieletni, abstynenci oraz kierowcy pili soczek. Dlaczego
    mieliby zostać nie wpuszczeni do lokalu?

  • 172. Data: 2005-05-07 23:43:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    kovalek wrote:

    > W Polsce "dochodzenie swego" może kosztować wiele straconego czasu i
    > nerwów.

    Nie tylko w Polsce. I nie tylko musi kosztować - może też dać określone
    korzyści (np. straszacy ;) przy wejściu do TESCO już mi nie zawracają
    głowy moim plecakiem ;) )

    > Wytłumacz to tępemu bramkarzowi.

    Jeśli mnie nie zrozumie, to będzie musiał się tłumaczyć przed Pane Władzą.

    > Co innego sklep z ekspedientkami, które są bezbronne, a co innego

    ROTFL

    > dyskoteka z ochroniarzami bez szyi o zerowym poziomie inteligencji.

    W supermarkecie orchoniarza nigdy jeszcze nie widziałeś?

  • 173. Data: 2005-05-07 23:46:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    emil wrote:

    > I tutaj masz kolejny dowod ze ustawa zostala kupiona.

    A jesteś w stanie to udowodnić? Bo jeśli nie, to teoretycznie ludzie za
    nią odpowiedzialni mogą ci wytoczyć sprawę z kodeksukarnego i spokojnie
    ją wygrać.

  • 174. Data: 2005-05-07 23:48:50
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    mariposa doux wrote:

    > Hmmm, a ile jest to "ile" dokladnie? raz na miesiac, raz na tydzien,
    > kilka razy w tygodniu? Kilka na dzien? :> Jak to interpretować?

    Zinterpretuje to ewentualnie sąd.

  • 175. Data: 2005-05-07 23:57:22
    Od: magisterek <k...@n...ki>

    Andrzej Lawa wrote:

    > Polemizowabym. Za przykład podam spotkania grupowiczów z pl.rec.sf-f
    > (Baryłkon). Nieletni, abstynenci oraz kierowcy pili soczek. Dlaczego
    > mieliby zostać nie wpuszczeni do lokalu?

    W Kanadzie jest kategoryczny zakaz wpuszczania dzieci do lokalu gdzie
    podaje sie alkohol. Koniec. Kropka. Nawet jezeli sa to polaczona
    restauracja i bar. Nie ma problemow zalkoholizmem dzieci jak w Polsce.

  • 176. Data: 2005-05-08 00:01:12
    Od: magisterek <k...@n...ki>

    Andrzej Lawa wrote:

    > A jesteś w stanie to udowodnić?

    Nie, ale dodac 2+2

    > Bo jeśli nie, to teoretycznie ludzie za
    > nią odpowiedzialni mogą ci wytoczyć sprawę z kodeksukarnego i spokojnie
    > ją wygrać.

    Wytoczyc tak, z wygraniem gorzej. Pozew wzajemny i dodanie koncernow
    alkoholowych i ich lobbystow i ich prawnikow (nie zaslonia sie tajemnica
    adwokacka jako pozwani). I na poczatek zadam ujawnienia calej
    koresondencji miedzy nimi dotyczacej alkoholizmu w Polsce. Myslisz ze
    ktos by na to poszedl?

  • 177. Data: 2005-05-08 01:13:09
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    magisterek wrote:

    > W Kanadzie jest kategoryczny zakaz wpuszczania dzieci do lokalu gdzie
    > podaje sie alkohol. Koniec. Kropka. Nawet jezeli sa to polaczona
    > restauracja i bar. Nie ma problemow zalkoholizmem dzieci jak w Polsce.

    Ale w Polsce takiego zakazu niestety w prawie nie ma.
    A przydałby się.

  • 178. Data: 2005-05-08 01:28:33
    Od: magisterek <k...@n...ki>

    witek wrote:

    > Ale w Polsce takiego zakazu niestety w prawie nie ma.
    > A przydałby się.

    ..jest to kolejny dowod na manipulacje ustawami koncernow alkoholowych.
    Patrz artykul WSJ.

  • 179. Data: 2005-05-08 01:40:21
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    magisterek wrote:

    > ..jest to kolejny dowod na manipulacje ustawami koncernow alkoholowych.
    > Patrz artykul WSJ.

    Kolejny nawiedzony.
    EOT.

  • 180. Data: 2005-05-08 01:52:15
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    magisterek wrote:

    > Nie, ale dodac 2+2

    Ja potrafię nawet rozwiązać równanie różniczkowe, ale co to ma do rzeczy?

> [...]
    > adwokacka jako pozwani). I na poczatek zadam ujawnienia calej
    > koresondencji miedzy nimi dotyczacej alkoholizmu w Polsce. Myslisz ze

    ROTFL

    Równie dobrze ja mogę powiedzieć, że handlujesz pedofilską pornografią i
    zażądać, żebyś udowodnił, że nie jesteś temu winien ujawniajać cała
    swoją korespondecję oraz zawartość mieszkania.

    Gdyby osobom oczernianym przez ciebie by się chciało zawracać sobie
    głowę takim nic nie znaczącym stworzeniem, to by wygrali z palcem w
    nosie - to ty musiałbyś udowodnić, że oni faktycznie dokonali czynu, o
    popełnienie którego ich oskarżasz. Nie masz dowodów - przegrywasz.

    A ty niby o co miałbyś ich pozwać? Tobie nic nie zrobili. Mógłbyś
    ewentualnie (tkwiąc w swoich urojeniach) złożyć zawiadomienie o
    popełnieniu przestępstwa (korupcji urzędników państwowych), ale na to
    też nie masz nawet choćby poszlak, więc w najlepszym przypadku sprawa
    zostałaby umorzona. W najgorszym zostałbyś ukarany za robienie sobie
    głupich żartów z wymiaru sprawiedliwości.