    From: "jend" <j...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Droga publiczna?
    Date: Mon, 28 Dec 2009 11:44:01 +0100

    Witam,
    istnieje droga publiczna ul. Adama Mickiewicza. Droga ta ma małą odnogę do
    kilku domków wgłąb (4 linie zabudowy). Z mapy wynika, iż droga ta również
    nosi nazwę Adama Mickiewicza, czyli tak samo jak droga publiczna, ale numer
    działki stanowiącej drogę główną i odnogę jest inny.

    Teraz pytanie:
    czy jeżeli ta dróżka nosi taką samą nazwę jak droga główna to czy na pewno
    znajduje się ona we władaniu Urzędu Miasta lub też jest Państwowa?
    Sprawa ta mnie interesuje, gdyż chcę zakupić działkę, lecz nie wiem czy to
    droga na pewno publiczna czy też będę musiał starać się o udziały do niej.
    Jeżeli nazwanie jej tak jak droga publiczna wyjaśni sprawę to będę
    zadowolony :)

    Z góry dziękuję za odpowiedź.