  • 1. Data: 2002-09-25 18:43:26
    Temat: Dni wolne od pracy?
    Od: Wojtek Dąbrowski <n...@t...pl.invalid>

    Cześć

    Pracując w systemie osmio-godzinnym, czy należą mi się wolne godziny na
    pójście z dzieckiem do lekarza (np. na szczepienie)?

    --
    _ __ __ __ __
    / \/ / / / \ [:Wojtek :NooD: Dąbrowski:] | Klient:Dzien dobry!|

  • 2. Data: 2002-09-25 18:46:11
    Temat: Re: Dni wolne od pracy?
    Od: kingurek <k...@p...fm>

    Wojtek Dąbrowski wrote:
    > Cześć
    >
    > Pracując w systemie osmio-godzinnym, czy należą mi się wolne godziny na
    > pójście z dzieckiem do lekarza (np. na szczepienie)?

    mowi o tym art 188 k.p.-procownicy wychowujacej przynajmniej 1 dziecko w
    wieku do 14 lat przysluguje w ciagu roku zwolnienie od pracy na 2 dni, z
    zachowaniem prawa do wynagrodzenia
    pozdrawiam
    Kingurek

  • 3. Data: 2002-09-25 19:12:22
    Od: Wojtek Dąbrowski <n...@t...pl.invalid>

    kingurek wrote:

    > mowi o tym art 188 k.p.-procownicy wychowujacej przynajmniej 1 dziecko w
    > wieku do 14 lat przysluguje w ciagu roku zwolnienie od pracy na 2 dni, z
    > zachowaniem prawa do wynagrodzenia

    A jak wykożystam te dwa dni, to pracodawca może mi nie pozwolić na
    pójście z dzieckiem na szczepienie?

    --
    _ __ __ __ __

  • 4. Data: 2002-09-26 10:22:56
    Od: "RaV z Krajcoka" <r...@s...pl>

    > A jak wykożystam te dwa dni, to pracodawca może mi nie pozwolić na
    > pójście z dzieckiem na szczepienie?

    Gdyby pracodawca miał takie uprawnienia to byłby to horror (pracodawca nie
    ma prawa wtrącać się w Twoje prywatne sprawy jeśli nie mają one związku z
    wykonywaną pracą). Masz kilka rozwiązań. Idź po pracy do przychodni na
    szczepienie, lub prywatnie - w ostateczności weź urlop lub poproś o urlop
    bezpłatny jeśli faktycznie już innego wyjścia nie ma. Wiem, że w
    przychodniach też mogą czasem stawać okoniem.

    Pozdrawiam
    RaV z Krajcoka