  • 1. Data: 2006-06-24 09:01:12
    Temat: Cenzura..gdzie się podziała
    Od: "bison" <b...@h...com>

    Witam

    Ostatnio natrafiłem na polskiej stronie na filmik z egzekucji wykonanej
    przez terorystów (prawdziwy)
    I czy można tak sobie publikować takie rzeczy?

  • 2. Data: 2006-06-24 11:14:29
    Temat: Re: Cenzura..gdzie się podziała
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    bison napisał(a):

    > Ostatnio natrafiłem na polskiej stronie na filmik z egzekucji wykonanej
    > przez terorystów (prawdziwy)
    > I czy można tak sobie publikować takie rzeczy?

    Skoro można publikować treści nawołujące do przemocy, antysemityzmu
    "oczyszczenia Polski z brudu" cokolwiek to ma znaczyć, a reaktywator
    neofaszystowskiej organizacji zasiada na fotelu ministra edukacji, to
    stwierdzam jednoznacznie - TAK MOŻNA...

  • 3. Data: 2006-06-24 11:20:36
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    bison napisał(a):

    > I czy można tak sobie publikować takie rzeczy?

    Na szczęście można. Cenzury już nie ma.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam

  • 4. Data: 2006-06-24 11:53:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    bison wrote:
    > Witam
    >
    > Ostatnio natrafiłem na polskiej stronie na filmik z egzekucji wykonanej
    > przez terorystów (prawdziwy)
    > I czy można tak sobie publikować takie rzeczy?

    Tak.