  • 1. Data: 2004-03-09 22:08:56
    Temat: zamykanie sali podczas trawania zajecia a ppoż
    Od: "Karol K." <karolkus@_cut_go2.pl>

    Witam!

    Cze przepisy ppoż mowiaczy mozna zamykac drzwi sali na klucz podczas trwania
    zajec (jezeli ucznowie sa w srodku? Pytam bo jeden gosc prowadzacy zajecia
    zamyka dzwi a wiadomo jakby wybuchl pozar i ktos zlamal by w panice klucz w
    zamku to moglobybyc nieciekawie...
    Co wy na to? jak ktos wie to moze napisac jaki dokladnie przepisa z ktorego
    roku o tym mowi :)

    Pozdrawiam
    Karol

  • 2. Data: 2004-03-10 05:45:41
    Od: "Nahuelito" <p...@t...pl>

    Użytkownik "Karol K." <karolkus@_cut_go2.pl> napisał w wiadomości
    > Witam!
    >
    > .... przepisy ppoż mowiaczy ...

    Co to są: 'mowiacze' ?

  • 3. Data: 2004-03-10 07:09:47
    Od: "Nahuelito" <p...@t...pl>

> [...]
    > zamyka dzwi a wiadomo jakby wybuchl pozar i ktos zlamal by w panice klucz

    Na ZPT zróbcie klucz z plasteliny ...

  • 4. Data: 2004-03-10 12:43:17
    Od: "Karol K." <karolkus@_cut_go2.pl>

    Użytkownik "Nahuelito" <p...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Karol K." <karolkus@_cut_go2.pl> napisał w wiadomości

    > Co to są: 'mowiacze' ?
    mowiace literowka i musisz sie czepiac! Powinno byc dokladniej przepis ppoż
    mowiacy! teraz lepiej?

  • 5. Data: 2004-03-10 12:43:43
    Od: "Karol K." <karolkus@_cut_go2.pl>

    > Na ZPT zróbcie klucz z plasteliny ...

    Ale ci sie dowcip wyostrzyl ze az szkoda gadac

  • 6. Data: 2004-03-10 13:53:20
    Od: "Nahuelito" <p...@t...pl>

    > Użytkownik "Nahuelito" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

    > mowiace literowka i musisz sie czepiac! Powinno byc dokladniej przepis
    ppoż
    > mowiacy! teraz lepiej?

    Może być.

    > Cze przepisy ppoż mowiaczy mozna zamykac drzwi sali na klucz podczas
    trwania
    > zajec (jezeli ucznowie sa w srodku?

    Taki przepis że:
    'mozna zamykac drzwi sali na klucz podczas trwania zajec'
    wprowadzić można np. razem z przepisem, że:
    'można nosić kalesony zimą'

    Jeśli jest problem z kluczem, to należy umieścić drugi, zapasowy w kasetce
    na klucz od 'wyjścia ewakuacyjnego' - czyli drzwi w klasie (- zbić szybkę,
    żeby otworzyć). Kasetka ma być zawieszona na ścianie w pobliżu tych drzwi, w
    widocznym, dostępnym miejscu.

  • 7. Data: 2004-03-10 15:02:45
    Od: "Nahuelito" <p...@t...pl>

    > Ale ci sie dowcip wyostrzyl...

    Dzięki za komplement

  • 8. Data: 2004-03-10 19:32:32
    Od: "wowka" <w...@w...pl>

    Brawo Nahuelito, dawno tak się nie uśmiałem jak przy czytaniu Waszej
    dyskusji. Dobry, rozrywkowy temat, bo wokół tylko ciągle spółki, spadki i
    wyroki nakazowe.
    Najgorsze, że chłopisko na powaznie pytało o te drzwi....

    wowka

  • 9. Data: 2004-03-10 19:41:33
    Od: "Nahuelito" <p...@t...pl>

    Użytkownik "wowka" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wyroki nakazowe.
    > Najgorsze, że chłopisko na powaznie pytało o te drzwi....

    a propos 'chłopisko' :

    Rozbudzony Lepper mówi w nocy do żony:
    albo żeś sie odkryła albo obory nie domknęła ...