    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Wed, 13 Jan 2021 07:23:37 -0800 (PST)
    Subject: wypowiedzenie umowy UPC
    From: lakis <m...@g...com>

    zostałem poproszony przez kolegę o rozwiązanie w imieniu jego mamy (z
    pełnomocnictwem) rozwiązania umowy z UPC. Wiedząc jaka jest klauzura odnośnie
    wcześniejszego rozwiązania takiej umowy zwróciłem się o rozwiązanie na warunkach
    szczególnych(bez naliczania kary za wcześniejsze rozwiązanie umowy) co jest zgodne z
    zapisami zawartymi w umowie. W odpowiedzi na wypowiedzenie otrzymałem informację o
    przyjęciu wypowiedzenia, wysokości możliwej kary za rozwiązanie umowy oraz
    informację, że kwestię szczególnych warunków rozwiązania umowy zajmą się po terminie
    rozwiązania umowy.
    Tu mam pytania czy takie przesunięcie odpowiedzi po za termin wygaśnięcia umowy jest
    zgodne z prawem ? Bądź o co powinienem się zwrócić do UPC aby mieć pewność, że będą
    chcieli dalej rozmawiać i wcześniej nie naliczą kary bez odpowiedzi?