  • 11. Data: 2003-02-17 17:59:52
    Temat: Re: telefony a ochrona danych osobowych
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "kasza"
    > moje miasto, kolo 100tys ludzi, w ksiazce tel jakies 15tys numerow, nie
    > dluzej niz 40minut znalezienie dowolnego numeru. wszystko zalezy od metody
    > ;p

    nie chcą udostępnić szukania od numeru, a to tak by ludziom życie ułatwiło
    ale i tak np http://www.ditel.tpsa.pl/asp/szukaj_a.asp bardzo sie
    przydaje
    *** blad ***

    PS ciekawe jakie metody szukania wlasciciela numeru daja jakies rezultaty,
    chyba najlepiej zaprzyjaznic sie z telefonistka z TPSA ;-))

  • 12. Data: 2003-02-18 08:10:32
    Temat: Odp: telefony a ochrona danych osobowych
    Od: "Rafal" <?@?.?>

    Użytkownik Krzych Baggins <k...@p...onet.pl> w wiadomości do
    grup dyskusyjnych napisał:b2qesm$ln1$...@n...news.tpi.pl...

    > Owszem, może nie podać. I zrobi to z powodu ustawy o ochronie danych
    > osobowych (Dz.U. nr101 p. 926). Polecam szczególnie art. 6 i 23 tejże
    > ustawy.

    A jeszcze takie coś mi do głowy przyszło - a jeżeli abonentem jest firma a
    nie osoba prywatna? Ostawa o ochronie danych osobowych chroni tylko dane
    osób fizycznych.

    Rafał

  • 13. Data: 2003-02-18 09:30:15
    Od: "Krzych Baggins" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Rafal" <?@?.?> napisał w wiadomości

    > A jeszcze takie coś mi do głowy przyszło - a jeżeli abonentem jest firma a
    > nie osoba prywatna? Ostawa o ochronie danych osobowych chroni tylko dane
    > osób fizycznych.

    Dobre pytanie. Wydaje mi się, że w tym przypadku powinno się takie dane
    podać.
    Ale pewien do końca nie jestem.

    Krzych Baggins
    7 Bagshot Row, Hobbiton, Shire