  • 11. Data: 2021-04-02 15:58:26
    Temat: Re: prokuratura w Miechowie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:1lfbimmimvw7z.1czxfitje4yn6$.dlg@40tude
    .net...
    Dnia Fri, 2 Apr 2021 12:45:16 +0200, J.F. napisał(a):

    >Wznowiono, bo dziewczyna stała się pełnoletnia i ponownie zawiadomiła
    >miechowską prokuraturę.

    >https://fakty.tvn24.pl/ogladaj-online,60/12-latka-b
    yla-gwalcona-przez-ksiedza-duchowny-wciaz-jest-na-wo
    lnosci,1053217.html

    Fajne zwyczaje - 9h przesluchania.
    Aczkolwiek ... przesluchac trzeba dobrze, zeby niewinnego nie
    oskarzyc.

    Ale czekaj czekaj - wedle tekstu zdarzenie mialo miejsce w 2015 roku,
    gdy dziewczyn/k/a miala 12 lat.
    Jesli teraz zglosila ponownie ... zapisy u operatorow juz skasowano.

    No ale wedle tekstu, to pani prokurator pytala we wrzesniu i
    pazdzierniku 2015, i co - nikt nie dopilnowal, aby spytala trzeci raz
    ?

    No w tvn prokurator Jedrychowska-Jaros, a w gazecie Agnieszka Kupracz.
    Ktos tu klamie, albo co najmniej kreci :-)

    >Nie sądzę, żeby przyznał.

    Ale ... dobrze pisze - bedzie dowod, ze byla jakas wieksza ilosc
    polaczen, nic wiecej.

    A najciekawsze pytanie bedzie bez odpowiedzi - przypadkiem sie tak dwa
    razy mylila, czy celowo ...

    J.

    P.S. Internet wolniej kasuja - pania Kupracz powolywal Seremet
    https://www.rp.pl/artykul/1122941-Powolania-prokurat
    orow---1-lipca-2014.html

    To wina Tuska :-)

  • 12. Data: 2021-04-02 16:14:26
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Fri, 2 Apr 2021 15:58:26 +0200, J.F. napisał(a):

    > Ale czekaj czekaj - wedle tekstu zdarzenie mialo miejsce w 2015 roku,
    > gdy dziewczyn/k/a miala 12 lat.
    > Jesli teraz zglosila ponownie ... zapisy u operatorow juz skasowano.

    Nie chodzi o stalking, tylko gwałty i cięcie nożykiem

    > P.S. Internet wolniej kasuja - pania Kupracz powolywal Seremet
    > https://www.rp.pl/artykul/1122941-Powolania-prokurat
    orow---1-lipca-2014.html

    > To wina Tuska :-)

    (Lecha) Kaczyńskiego, bo to on powołał Seremeta.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Nikołaj Gogol

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 13. Data: 2021-04-02 16:18:23
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.04.2021 o 12:45, J.F. pisze:

    > No ale przyznasz, ze prokurator dwukrotnie mylacy numery, przez co "nie
    > ma dowodu", to jest jakies kuriozum ...

    Od razu kuriozum. Takiego prokuratora kupujesz w sklepie z
    prokuratorami. Można się rozejść.

    --
    Shrek

  • 14. Data: 2021-04-02 16:20:40
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.04.2021 o 13:01, Olin pisze:

    > Nie sądzę, żeby przyznał.

    Tym bardziej że w formularzu było trzeba wpisać numer ale nie
    sprecyzowano czy prawdziwy, więc o co afera? Wpisał to wpisał na chuj
    drążyć temat.

    --
    Shrek

  • 15. Data: 2021-04-02 16:28:27
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Nie da sie dostac wykazu przychodzacych?

    O ile mi wiadomo, to nie. Wychodzące dostajesz, bo teoretycznie za nie
    płacisz.

    > Szczegolnie jak sie uzasadni interesem prawnym ?

    Od tego jest prokurator.

    > Nie, jesli sprawa juz umorzona. Ale widac umorzona nie byla, lub
    > wznowiono, skoro "Prokurator Agnieszka Kupracz 16 października 2015
    > zwróciła się do sieci PLAY po raz kolejny o ujawnienie połączeń. I po
    > raz kolejny wysłała błędny numer telefoniczny. Przedstawiciel sieci
    > po raz drugi odpowiedział, że połączeń nie stwierdzono"

    Co zresztą można było0 przewidzieć, skoro wcześniej ich nie było.

    > Ba, jesli masz racje co do tych wychodzacych ... dowod na
    > molestowanie ksiedza przez dziewczyne :-)

    Też nie. Co najwyżej złośliwe niepokojenie, bo nie wiemy, co w tych
    SMS-ach było.

    > No ale przyznasz, ze prokurator dwukrotnie mylacy numery, przez co
    > "nie ma dowodu", to jest jakies kuriozum ...

    Ale dowodów na co? Oczywiście, prokurator błędów popełniać nie powinien,
    tym nie mniej w sprawie o zgwałcenie SMS-y, to by miały znaczenie,
    jakbyśmy nie znali sprawcy. Wówczas po połączeniach można wytypować.

    > W dodatku mamy rok 2021, to co - nie bylo czasu na uzupelnienie
    > materialu ? Chyba, ze jak mowisz - byly dowody - na duza ilosc
    > polaczen i SMS ...

    Teraz już tych danych nie ma. Zajrzyj do ustawy. 366 dnia od połączenia
    retencyjne dane są usuwane.

    > SMS powinny sie gdzies tam w telefonach zapisac, prokutor zabrala
    > ksiedzu telefon do analizy ?

    Powinny, choć po pierwsze trzeba znaleźć właściwy telefon. po drugie
    umieć go odblokować. No i nadal, cokolwiek by w tych SMS-ach nie było,
    to będą to co najwyżej poszlaki na zgwałcenie, a nie dowody. No chyba,
    ze ją SMS-ami gwałcił.

    --
    Robert Tomasik

  • 16. Data: 2021-04-02 16:48:34
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    .net...

    >Nie chodzi o stalking, tylko gwałty i cięcie nożykiem

    No ale na to nie ma dowodow, poza zeznaniami jednej dziewczyny.

    orow---1-lipca-2014.html

    >(Lecha) Kaczyńskiego, bo to on powołał Seremeta.

    Niby powolal, ale wczesniej go KRS wybrala.
    Ta niedobra, sprzed reformy :-P

    A niezalezny PG to wina Tuska.

    https://www.prezydent.pl/archiwum-lecha-kaczynskiego
    /aktualnosci/rok-2009/art,9,859,prezydent-wystapie-p
    odczas-debaty-nad-wetem-ws-prokuratora-generalnego.h
    tml

    "Jak tłumaczył, jest przeciwko rozdzieleniu funkcji ministra
    sprawiedliwości i prokuratora generalnego, bo nie wierzy, że jakaś
    grupa ludzi, w tym przypadku prokuratorów, jest pozbawiona wszelkich
    ułomności i może mieć olbrzymią przez nikogo niekontrolowaną władzę.

    Prezydent zaznaczył, że minister sprawiedliwości pochodzi pośrednio z
    elekcji, bo jest reprezentantem koalicji, która musi mieć większość w
    Sejmie. Dodał, że szef resortu sprawiedliwości ponosi realną
    polityczną odpowiedzialność za swoje czyny. Według prezydenta,
    odpowiedzialność ta rozciąga się również na premiera, który dobiera
    swoich współpracowników.

    - Inaczej mówiąc, ci, którzy mają mandat demokratyczny do rządzenia,
    ponoszą odpowiedzialność za instytucję (prokuraturę - PAP), która ma
    olbrzymią władzę nad ludźmi - podkreślił Lech Kaczyński."

    Taa ... minelo 10 lat, co lepsze ?

    J.

  • 17. Data: 2021-04-02 17:09:43
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    pl...

    >O ile mi wiadomo, to nie. Wychodzące dostajesz, bo teoretycznie za
    >nie
    >płacisz.

    >Od tego jest prokurator.

    A jak masz prywatny interes ?

    >Co zresztą można było0 przewidzieć, skoro wcześniej ich nie było.

    za to trudniej przewidziec, ze sie drugi raz pomyli.

    >Ale dowodów na co? Oczywiście, prokurator błędów popełniać nie
    >powinien,

    Raz sie moze zdarzyc, ale dwa razy z rzedu ?
    A zapytala trzeci raz ?

    >tym nie mniej w sprawie o zgwałcenie SMS-y, to by miały znaczenie,
    >jakbyśmy nie znali sprawcy. Wówczas po połączeniach można wytypować.

    Za to moze miec znaczenie w ocenie wiarygodnosci poszkodowanej.

    >Teraz już tych danych nie ma. Zajrzyj do ustawy. 366 dnia od
    >połączenia
    >retencyjne dane są usuwane.

    Teraz nie ma, ale w 2016 jeszcze byly.

    >Powinny, choć po pierwsze trzeba znaleźć właściwy telefon. po drugie
    >umieć go odblokować.

    da sam, albo zamknac za mataczenie :-P

    >No i nadal, cokolwiek by w tych SMS-ach nie było,
    >to będą to co najwyżej poszlaki na zgwałcenie, a nie dowody. No
    >chyba,
    >ze ją SMS-ami gwałcił.

    Cos tam z tresci moze sie da wywnioskowac.
    Chocby i podstawe do "innych czynnosci seksualnych" ..

    A tak sie jeszcze zastanawiam ... a co robi w sprawie ta nowa komisja
    ?
    Nic nie robi, bo sprawy nie ma, wszak prawomocnie umorzona ?

    J.

  • 18. Data: 2021-04-02 18:45:11
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 02.04.2021 o 17:09, J.F. pisze:

    > A jak masz prywatny interes ?

    Z tajemnicą telekomunikacyjną nie przerabiałem, ale gdybym miał taki
    problem przeanalizował bym, czy można się do sądu zwrócić o zarządzenie
    tymczasowe.

    > za to trudniej przewidziec, ze sie drugi raz pomyli.

    To jest fakt i jest to intrygujące. Nie wiemy, z czego ów błąd wynikał.
    Po za tym pierwszy raz się spotykam z sytuacją, ze Prokurator żąda
    wykazu połączeń pomiędzy numerami. Przeważnie żąda się bilingu jednego
    lub kilku numerów i samemu ustala te interesujące. No ale może gdzie
    indziej są inne praktyki.

    > Raz sie moze zdarzyc, ale dwa razy z rzedu ?
    > A zapytala trzeci raz ?

    Nie mam zielonego pojęcia. Intrygujące jest, czemu dziennikarze nie
    zapytali, bo może to im burzyło koncepcję, bo ostatecznie zaciągnięto
    wymagane dane i nic tam nie znaleziono. No i jak tu pieniaczyć się o ten
    błąd?

    > Za to moze miec znaczenie w ocenie wiarygodnosci poszkodowanej.

    Jeśli ksiądz wysyła do dziewczynki kilkaset wiadomości / połączeń, noto
    faktycznie jest niepokojący stan. Ale nadal nie jest to dowód
    zgwałcenia. Zgwałcenie jest wrednym przestępstwem. Przeważnie ofiara i
    sprawca są sami. Ciężko o dowody. Przecież nawet wykazanie, ze pomiędzy
    ofiarą i sprawcą doszło do zbliżenia nie jest dowodem zgwałcenia.

    Znam sytuacje, gdy sama zgwałcona nie czuła się zgwałcona, ale nie miała
    18 lat (ale powyżej 15) i rodzice składali zawiadomienie o zgwałceniu.
    Oczywiście utrzymywanie stosunków intymnych przez księdza jest może i
    naganne moralnie, ale to nadal nie jest zgwałcenie.

    > Teraz nie ma, ale w 2016 jeszcze byly.

    Powinny być i to po obydwu stronach. Należało pobrać dane z obydwu
    bilingów i je zbadać.

    > da sam, albo zamknac za mataczenie :-P

    Oooo! Grubo :-) Po pierwsze mógł zmienić telefon i poprzedni wywalić
    albo zgubić. Po drugie gość może mieć w urządzeniu jakieś inne rzeczy,
    których ujawniać by nie chciał. Po trzecie, to pamiętaj o treści art.
    183 kpk. Ma prawo odmówić odpowiedzi. Po czwarte, by zatrzymać, trzeba
    mieć choć jakąś poszlakę - setki połączeń, to cienka poszlaka. Ba, ja
    bym nawet rozwinął, że dowód niewinności. Jeśli się z nią spotykał - bo
    przecież nie gwałcił ją SMS-owo - to po co wysyłał te wiadomości?

    > Cos tam z tresci moze sie da wywnioskowac.
    > Chocby i podstawe do "innych czynnosci seksualnych" ..

    To prędzej, o ile ofiara nie ma 15-tu lat.

    > A tak sie jeszcze zastanawiam ... a co robi w sprawie ta nowa komisja ?
    > Nic nie robi, bo sprawy nie ma, wszak prawomocnie umorzona ?

    Wiesz, jakby od razu wywalili, to by było larum. A tak, to będą badać i
    nic nei znajdą, ale po wnikliwym zbadaniu. Próba wykazania zgwałcenia po
    kilku latach wygląda dość kiepsko.

    --
    Robert Tomasik

  • 19. Data: 2021-04-02 19:03:12
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 02.04.2021 o 17:09, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Robert Tomasik"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    Głowy nie dam, bo jak się okazało nie znam hasła do swojego konta, ale
    jak kiedyś (lata temu) zaglądałem to był tam pełen biling rozmów. Za
    smsy głowy nie dam.

    --
    Shrek

  • 20. Data: 2021-04-02 23:28:18
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-04-01 o 11:10, Olin pisze:
    > Według dziewczyny duchowny wykorzystywał
    > ją po spotkaniach kółka biblijnego, miał również kaleczyć jej plecy nożem.

    Poszła raz, spotkala się z niegodziwością księdza to po co dalej na te
    spotkania kółkowe łaziła?

    --
    animka