    From: Olin <k...@a...w.stopce>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: prokuratura w Miechowie
    Date: Thu, 1 Apr 2021 11:10:14 +0200

    "Do drastycznych wydarzeń doszło w 2015 roku pod Miechowem. W jednej z
    okolicznych miejscowości ksiądz Kamil N. miał dopuścić się wielokrotnych
    gwałtów na 12-letniej Mariannie. Według dziewczyny duchowny wykorzystywał
    ją po spotkaniach kółka biblijnego, miał również kaleczyć jej plecy nożem.
    Opisywała, że był agresywny. Policję i prokuraturę w Miechowie powiadomiła
    matka dziecka. Według zeznań Marianny, do ostatniego gwałtu miało dojść na
    polach, gdzie dziewczyna spacerowała z psem. Po tym zdarzeniu chciała
    popełnić samobójstwo, rzucając się pod ciężarówkę - uratował ją mieszkaniec
    wioski.

    Jesienią 2015 roku prokuratura rejonowa w Miechowie wszczęła postępowanie w
    tej sprawie. Matka dziewczyny podała śledczym numery telefonów księdza oraz
    swojej córki. Po 7 miesiącach postępowanie zostało umorzone. Zażalenie
    adwokata Marianny nie zostało uwzględnione.
    Po tym, jak do Prokuratury Rejonowej w Miechowie zwróciła się matka
    pokrzywdzonej, podając numery telefoniczne księdza oraz swojej córki, 21
    września 2015 prokurator Agnieszka Kupracz zwróciła się do sieci PLAY o
    ujawnienie rejestru połączeń pomiędzy oboma numerami telefonicznymi.
    Popełniła jednak tzw. czeski błąd i w piśmie zamieniła dwie cyfry numeru
    Marianny. Play odpisał, że połączeń pomiędzy tymi numerami nie stwierdzono.

    Ustalenia "Wyborczej" potwierdza matka Marianny. - Byłam zdumiona.
    Prokurator popełniła poważny błąd, który poprowadził całe postępowanie w
    fałszywym kierunku - opowiada. - Zwróciłam się do sieci telefonicznej
    samodzielnie i błyskawicznie uzyskałam informację, że pomiędzy styczniem a
    czerwcem 2015 pomiędzy numerami mojej córki i księdza miało miejsce 600
    połączeń, zarówno rozmów jak i SMS-ów.

    Prokurator Agnieszka Kupracz 16 października 2015 zwróciła się do sieci
    PLAY po raz kolejny o ujawnienie połączeń. I po raz kolejny wysłała błędny
    numer telefoniczny. Przedstawiciel sieci po raz drugi odpowiedział, że
    połączeń nie stwierdzono.

    Jesienią prokuratora w Miechowie przesłuchała również dwójkę świadków,
    dorosłego i koleżankę Marianny. Dorosły zeznał, że Marianna skarżyła mu się
    na sms-y od księdza N., w których ten miał proponować dziecku seks,
    koleżanka zaś, że zarówno ona jak i Marianna otrzymywały od księdza sms-y,
    niezwiązane z uczestnictwem w kółku biblijnym.
    Postępowanie zostało umorzone a zażalenie adwokata, który wskazywał m.in.,
    że materiał dowodowy jest niekompletny i niewłaściwie zgromadzony, nie
    zostało uwzględnione."

    https://krakow.wyborcza.pl/krakow/7,44425,26936811,r
    azacy-blad-prokuratury-w-sprawie-nastolatki-ktora-mi
    al-wielokrotnie.html

    Dla porządku dodam, że Miechów to właśnie to miasto, w którym milicja
    przesłuchuje na sklepowym parkingu o 23:30.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl