  • 21. Data: 2022-11-29 19:09:29
    Temat: Re: prawo jazdy spoza EU
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 29.11.2022 o 14:15, J.F pisze:

    > Teraz sie troche pozmienialo, ale nadal:
    > -jak w ogole nie masz PJ - kara od 1500zl
    > -jak miales, ale "zabrali" - rosnie.

    Kiedyś było chyba max 500. A idioci i tak próbowali spierdalać - częśc
    uciekała, część złapali, częśc ginęła...

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 22. Data: 2022-11-29 23:35:43
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-11-29, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

    > A gdzie widzisz?
    >
    > Bo kiedys byla potem nie - troche watpie, aby przywrocili.

    Widziałem w jakiś odnośnikach ze stron WORDów. Nawet kliknąłem, ale
    dalej wynikało, że dostęp dla kursantów.

    > Szczegolnie, ze teraz ma postac programu komputerowego do testowania

    No to w sumie bez znaczenia, chyba że pula jakoś monstrualnie wielka.

    --
    Marcin

  • 23. Data: 2022-12-01 12:02:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 29 Nov 2022 22:35:43 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > Widziałem w jakiś odnośnikach ze stron WORDów. Nawet kliknąłem, ale
    > dalej wynikało, że dostęp dla kursantów.

    > No to w sumie bez znaczenia, chyba że pula jakoś monstrualnie wielka.

    Pula byla dosc duza, ale nie jakos monstrualnie.

    Zabawa w tym, ze kiedys (nie tak znow dawno temu) byly te pytania
    zatwierdzone w formie rozporządzenia i do odczytania w DU,
    a teraz jest program, na zamowienie, powstaje kwestia licencji i praw
    autorskich, tudziez umowy z ministrem.

    J.

  • 24. Data: 2022-12-03 03:00:10
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-12-01, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:

> [...]
    > zatwierdzone w formie rozporządzenia i do odczytania w DU,
    > a teraz jest program, na zamowienie, powstaje kwestia licencji i praw

    Nb. kwestia licencji to do programu, bo do pytań, jako tworu
    urzędniczego to chyba nie? Kto ustala te pytania?

    --
    Marcin