  • 11. Data: 2022-11-26 17:34:52
    Temat: Re: prawo jazdy spoza EU
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 26.11.2022 o 00:52, Akarm pisze:

    > Ja mało się nie przewróciłem podczas egzaminacyjnego przejazdu na
    > zielonej strzałce - w ostatniej chwili udało mi się zahamować,
    > egzaminator też to zauważył i było trochę śmiechu po egzaminie. Gdybym
    > się nie zatrzymał, to miałbym jeden błąd.
    > Ot, wyszła rutyna... :D

    Ja na egzaminie... zgubiłem egzaminatorkę. Została na czerwonym:P

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 12. Data: 2022-11-27 07:49:01
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-11-26, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ja na egzaminie... zgubiłem egzaminatorkę. Została na czerwonym:P

    Pierwsze pomyślałem, że spadła Ci z siodełka :) To byłoby ciężko przebić.
    https://i.etsystatic.com/19660208/r/il/5df83e/179539
    8130/il_570xN.1795398130_d11a.jpg

    Ale pewnie jechała w innym pojeździe.

    --
    Marcin

  • 13. Data: 2022-11-27 07:51:04
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-11-26, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > U nas też na egzamin przyjeżdzają motocyklami. Jednego widziałem dwa
    > razy i dwa razy oblał plac.

    Nieźle. A ja myślałem, że takie numery to tylko w Azji.

    --
    Marcin

  • 14. Data: 2022-11-27 07:59:09
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Pierwsze pomyślałem, że spadła Ci z siodełka :) To byłoby ciężko przebić.
    > https://i.etsystatic.com/19660208/r/il/5df83e/179539
    8130/il_570xN.1795398130_d11a.jpg

    Na moim się nie da - oparcie za wysokie z tyłu jest;)

    > Ale pewnie jechała w innym pojeździe.

    Tak jest;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 15. Data: 2022-11-27 08:05:16
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Nieźle. A ja myślałem, że takie numery to tylko w Azji.

    Do niedawna za jeżdzenie bez uprawnień nic poważanego nie groziło. Dośc
    dużo motocyklistów ich po prostu nie miało... bo można było zrobić pełne
    A dopiero w wieku 21 (chyba) lat. No to jak skończyli i dużo jeżdzili to
    stwierdzali że warto zrobić i przyjeżdzali. Ten jeden co o nim pisąłem
    to w pełnym kombinezonie, butach profesce i kasku sharka. Zaparkował
    przed wordem tak, żeby z placyku go widział i zdawał. Dwa razy oblał
    placyk - raz nie sprawdził łancucha przed jazdą, raz trącił pachołek na
    slalomie wolnym. Nie wiem ile razy zdawał, bo ja zdałem za trzecim;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 16. Data: 2022-11-27 11:52:13
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    niedziela, 27 listopada 2022 o 07:59:10 UTC+1 Shrek napisał(a):
    8130/il_570xN.1795398130_d11a.jpg
    > Na moim się nie da - oparcie za wysokie z tyłu jest;)

    Nie da to się hełmu na lewą stronę włożyć.
    Ja nosiłem dwa pendrive'y zaczepione na pętelkę na tym samym sznureczku przy
    kluczach, przywiązane za kółeczka na końcach tych penów.
    I pewnego dnia jest tylko jeden.
    Przywiązany.
    Po drugim ni śladu, kółeczka też nie.
    Do dziś nie mam pojęcia gdzie zniknął.

  • 17. Data: 2022-11-29 01:02:54
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-11-27, Shrek <...@w...pl> wrote:

> [...]
    > placyk - raz nie sprawdził łancucha przed jazdą, raz trącił pachołek na
    > slalomie wolnym. Nie wiem ile razy zdawał, bo ja zdałem za trzecim;)

    A dawno to było? Mam cały czas lekki problem z ogarnieciem Twojej tezy,
    że się polepsza :)

    --
    Marcin

  • 18. Data: 2022-11-29 06:19:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A dawno to było? Mam cały czas lekki problem z ogarnieciem Twojej tezy,
    > że się polepsza :)

    siedem chyba.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 19. Data: 2022-11-29 14:15:36
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 27 Nov 2022 08:05:16 +0100, Shrek wrote:
> [...]

    I w USA. Tam petent przyjezdza wlasnym samochodem na egzamin.
    No - moze byc rodzicow czy znajomych.

    > Do niedawna za jeżdzenie bez uprawnień nic poważanego nie groziło.

    Teraz sie troche pozmienialo, ale nadal:
    -jak w ogole nie masz PJ - kara od 1500zl
    -jak miales, ale "zabrali" - rosnie.

    https://www.auto-swiat.pl/wiadomosci/aktualnosci/jaz
    da-bez-uprawnien-od-stycznia-zamiast-mandatu-sad-grz
    ywna-od-1500-zl-a-to-nie/3yzq68e

    J.

  • 20. Data: 2022-11-29 14:26:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 25 Nov 2022 23:06:25 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > Patrzę na statystyki i teoretyczny nadal zdaje powyżej 50% (a zdawalność
    > maleje), więc chyba dziwnie trafiłeś (zakładając, że nie byłeś sam). Nb.
    > widzę, że baza pytań jest publicznie dostępna, czy źle widzę?

    A gdzie widzisz?

    Bo kiedys byla potem nie - troche watpie, aby przywrocili.

    Szczegolnie, ze teraz ma postac programu komputerowego do testowania

    J.