  • 1. Data: 2003-07-04 17:43:58
    Temat: czy inzynier to juz wyksztalcenie wyzsze????
    Od: "Solos" <solos[nie lubie spamu]@pro.wp.pl>

    czy legitymujac sie tytulem inzyniera mam wyzsze wyksztalcenie pelne czy
    niepelne???

    --- Michał "Solos" Raczko ---
    --- GG 3115539 ---

    Serwery wirtualne - http://www.komrel.net - fachowa samoobsluga!

  • 2. Data: 2003-07-04 17:49:49
    Temat: Re: czy inzynier to juz wyksztalcenie wyzsze????
    Od: "ssj5" <s...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Solos" <solos[nie lubie spamu]@pro.wp.pl> napisał w wiadomości
    > czy legitymujac sie tytulem inzyniera mam wyzsze wyksztalcenie pelne czy
    > niepelne???
    a kto Ci powiedzial ze inzynier to wyksztalcenie "niepelne"? /jakie okropne
    slowo:-((/
    pozdr
    ssj5

  • 3. Data: 2003-07-04 17:54:28
    Od: "Solos" <solos[nie lubie spamu]@pro.wp.pl>

    ssj5 wrote:
    > a kto Ci powiedzial ze inzynier to wyksztalcenie "niepelne"? /jakie
    > okropne slowo:-((/

    chcialem sie upewnic bo kolega sie ze mna sprzecza. dzieki :)

  • 4. Data: 2003-07-05 14:48:29
    Od: "Michał M." <m...@l...pl.nospam>

    > czy legitymujac sie tytulem inzyniera mam wyzsze wyksztalcenie pelne czy
    > niepelne???
    >
    > --
    > -

    wyższe, kiedyś spotkałem się z tytułem wyższe techniczne

    --
    Pozdrawiam Michał
    "Uczony jest człowiekiem, który wie o rzeczach nieznanych innym i nie ma

  • 5. Data: 2003-07-05 20:34:05
    Od: s...@o...pl (Piotr)

    "Michał M." <m...@l...pl.nospam> wrote in message

    > wyższe, kiedyś spotkałem się z tytułem wyższe techniczne

    Oczywiście, że tak. Inżynier to wykształcenie wyższe honorowane
    głównie w przemyśle. Jest to tytuł techniczny. (na podobnej zasadzie
    technik - ale on jest tylko po szkole średniej). Magister to tytuł
    naukowy. Potrzebny by, np. uczyć w szkole, na uczelni itd...

  • 6. Data: 2003-07-05 22:18:25
    Od: "t...@w...pl" <t...@w...pl>

    Znowu probujecie dyskutowac o wyksztalcenu prezydenta. Nie ma czegos
    takiego, jak wyksztalcenie niepelne.

    > wyższe, kiedyś spotkałem się z tytułem wyższe techniczne

    czyli inzynier

  • 7. Data: 2003-07-06 11:12:22
    Od: s...@t...pl

    Inżynier to tak jak licencjat.

  • 8. Data: 2003-07-07 08:59:59
    Od: "TomekS" <t...@d...com.pl>

    Użytkownik <s...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Inżynier to tak jak licencjat.

    g.... prawda!
    TomekS

  • 9. Data: 2003-07-07 14:04:55
    Od: j...@p...onet.pl

    > czy legitymujac sie tytulem inzyniera mam wyzsze wyksztalcenie pelne czy
    > niepelne???

    Czytając większość odpowiedzi dochodzę do wniosku, że tym ludziom będzie
    trudno znaleźć się w UE ponieważ mają duże mniemanie o sobie i swojej wiedzy,
    a niewiele w głowie.
    Sprawę wykształcenia wyższego regulują dwie ustawy:
    1) ustawa z dnia 12 września 1990 r. o szkolnictwie wyższym (Dz. U. Nr 65,
    poz. 385 z późniejszymi zmianami);
    2) ustawa z dnia 26 czerwca 1997 r. o wyższych szkołach zawodowych (Dz. U. Nr
    96, poz. 590 z późniejszymi zmianami).

    Licencjat i studia "inżynierskie" są wykształceniem wyższym.
    ______
    Jupraw