  • 11. Data: 2020-09-15 09:46:10
    Temat: Re: Zwrot kosztów podróży na rozprawę.
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    W dniu 14.09.2020 o 14:17, ąćęłńóśźż pisze:
    > Trzeba było jeszcze o zwrot utraconych zarobków.
    >

    > -----

    Ja złożyłem, ale okazało się, że jeśli prowadzę własną działalność, to
    nie mogę udowodnić, że oełasnie tego dnia miałbym zlecenie.

    Nic nie dostałem.

    --
    Wiesiaczek (dziś z podkarpackiej wsi)
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 12. Data: 2020-09-15 23:17:09
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl>

    W dniu 14.09.2020 o 13:26, Kris pisze:
    > Byłem wzywany jako świadek na rozprawę
    > Odległosć w obie strony ok 100km
    > Złożyłem wniosek o zwrot kosztów podróży wg tzw kilometrówki czyli ok 83gr*100km-
    jechałem prywatnym samochodem
    > Dzisiaj dostałem pismo z sądu że przyznają mi kwotę 35zł
    > Jak oni to liczą?
    > Gdybym pkp jechał to bilety 36zł by wyszły

    Pretensje do debila ministra, który wydał wytyczne jak zwracać koszty
    dojazdu świadkom.

    Klucz tkwi w tym, że 0,83 zł to górna granica według interpretacji
    ministerstwa. Sądy mają nakaz przyznawania kosztów w dolnych granicach,
    a odległość weryfikować na podstawie najkrótszych tras wg. google. To
    samo dotyczy prokuratur.

    --
    Sonn

  • 13. Data: 2020-09-16 07:42:45
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2020-09-14 o 13:26, Kris pisze:
> [...]
    > Dzisiaj dostałem pismo z sądu że przyznają mi kwotę 35zł
    > Jak oni to liczą?
    > Gdybym pkp jechał to bilety 36zł by wyszły

    https://legnica.so.gov.pl/gdzie-i-w-jaki-sposob-uzys
    kac-zwrot-kosztow-podrozy-dla-swiadka,new,mg,3,220.h
    tml,48

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2020-09-16 14:29:39
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 16 września 2020 07:42:48 UTC+2 użytkownik Liwiusz napisał:

    > https://legnica.so.gov.pl/gdzie-i-w-jaki-sposob-uzys
    kac-zwrot-kosztow-podrozy-dla-swiadka,new,mg,3,220.h
    tml,48

    Policzyli mi po 35gr/km. a mogli po 1gr/km i tez by było zgodne z tym co
    podlinkowałeś
    Tak więc krzywdy nie mam;)