  • 11. Data: 2020-09-17 12:47:03
    Temat: Re: Wysoki Sąd odstąpił od strony klientki bez maseczki i teraz stanął po stronie ekspedientki [grzywna 100 PLN skasowana]
    Od: p...@g...com

    --"Maseczka ludowa" nie jest ochroną absolutną. Maseczka ma być czynnikiem
    _utrudniającym_ zakażenie przynajmniej na tyle by epidemia nie szła jak pożar na
    suchym stepie tylko jak na wilgotnym stepie. Przy czy najbardziej utrudnia zakażenie
    przez noszącego maseczkę innych osób mini-kropelkami, jest u ich samego źródła.

    duzo slow ale chcesz zanegowac ten 1% skutecznosci czy nie ? masz jeszcze szanse sie
    wycofac :-) 2 lata temu (przy pandemii grypy tej ktorej nie ogloszono) nie udalo sie
    udowodnic naukowo skutecznosci masek wiec lepiej sie nie wychylac ...

    liczby tez zaczynaja wygladac coraz gorzej:

    Brytyjskie Office for National Statistics podało statystyki zgonów za ostatni tydzień
    sierpnia. Okazało się, że w okresie 21 - 28 sierpnia doszło do 1040 zgonów związanych
    z grypą lub zapaleniem płuc. To o tyle ciekawe, że w tym samym okresie na COVID-19
    zmarło 101 osób. Oznacza to, że na grypę i zapalenie płuc zmarło ponad 10 razy więcej
    osób niż na koronawirusa, który wywołał międzynarodową panikę rządów wznieconą i
    podtrzymywaną przez wszelkiej maści media.

    to samo dzieje sie w Niemczech zeszly tydzien to 30 ofiar covida i kilka tysiecy na
    choroby gornych drog oddechowych ... lekarze ktorzy widza te rozbieznosci zrzeszaja
    sie i protestuja przeciwko szerzeniu paniki:

    https://www.xn--rzte-fr-aufklrung-pqbn68b.de/

    jeden lekarz moze byc wariatem, drugi oszolomem, trzeci tez ale jesli 700 lekarzy cos
    mowi to warto ich wysluchac :-)

    niemiecka oficjalna rzadowa instrukcja w kwestii masek

    Einfache Stoffmasken, die unter Begriffen wie Alltags-, Community-, DIY- oder
    Behelfs-Masken genutzt werden, bieten je nach Ausführung nur einen geringen Schutz.
    Das Bundesinstitut für Arzneimittel und Medizinprodukte weist darauf hin, dass sich
    Träger solcher Masken nicht darauf verlassen können, "dass diese sie oder andere vor
    einer Übertragung von SARS-CoV-2 schützen, da für diese Masken keine entsprechende
    Schutzwirkung nachgewiesen wurde."

    da für diese Masken keine entsprechende Schutzwirkung nachgewiesen wurde."

    keine vs 1% wyzej nosa nie podskoczysz jak mawiali starozytni

    Premier sie nie mylil, te maski to sciema :-) ba malo tego rosnaca liczba zgonow z
    powodu choroby gornych drog oddechowych sugeruje ze przynajmiej czesc moze byc
    spowodowana przez maski ktore noszone zbyt dlugo, brudne itp same staja sie zrodlem
    zagrozenia.

    eot bo ntg

  • 12. Data: 2020-09-17 13:03:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik przemek.jedrzejczak napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...
> [...]

    >jeszcze szanse sie wycofac :-) 2 lata temu (przy pandemii grypy tej
    >ktorej nie ogloszono) nie udalo sie udowodnic naukowo skutecznosci

    Zdaje sie, ze w tym roku WHO podobnie zaczynala, ale w koncu maseczki
    docenila.
    Moze dlatego, ze w Korei (Pd) i Japonii epidemia slabo sie rozwija, a
    tam ludzie maja zwyczaj chodzic w maseczkach przy lekkim przeziebieniu

> [...]
    >osób niż na koronawirusa, który wywołał międzynarodową panikę rządów
    >wznieconą i podtrzymywaną przez wszelkiej maści media.

    https://euromomo.eu/graphs-and-maps/

    Nie da sie ukryc, ze ta epidemia jednak byla. Szczegolnie w Anglii.

    Ale juz w takiej Irlandii Pln prawie nie.

    W Belgii byla, w Danii nie, we Wloszech pogrom - w Austrii nie, W
    Hiszpanii kleska, w Portugalii nie.

    A w Niemczech zdarzaly sie w poprzednich latach takie pomory w domach
    seniora ?

    J.

  • 13. Data: 2020-09-17 14:06:46
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Żółć Cię zaleje.
    Płacą od litra?

    -----

  • 14. Data: 2020-09-17 15:00:52
    Od: p...@g...com

    -- A w Niemczech zdarzaly sie w poprzednich latach takie pomory w domach
    seniora ?

    Berlin - Die außergewöhnlich starke Grippewelle 2017/18 hat nach Schätzungen rund
    25.100 Menschen in Deutschland das Leben gekostet. Das sei die höchste Zahl an
    To­des­fällen in den vergangenen 30 Jahren

    ale to WHO moglo sie niezareagowac ew. walnac sie z zaleceniami co do szczepionki bo
    w nastepnym roku zmienili sklad

    Deshalb setzt die WHO für die Saison 2018/19 im Vergleich zur Saison 2017/18 auf eine
    abweichende Zusammensetzung des Dreifachimpfstoffs gegen Influenza:

    Influenza A(H1N1)-Komponente, unverändert: ein A/Michigan/45/2015
    (H1N1)pdm09-ähnliches Virus
    Influenza A(H3N2)-Komponente, neu: ein A/Singapore/INFIMH-16-0019/2016
    (H3N2)-ähnliches Virus ?
    Influenza B-Komponente, neu: ein B/ Colorado/06/2017-ähnliches Virus
    (Victoria-Linie).

    i w 2018/19 wyszlo dobrze

    a teraz liczby w Niemczech

    2017/18 grypa 25 100
    2019/20 covid 9500

    w sumie jesli szczepionka jest calkowicie bezpieczna :-) to powinni ja przymusowo
    stosowac w domach seniora aby dziadkowie nie psuli statystyk
    patrz Szwecja

    Zdaniem Tegnella, że wysoki wskaźnik śmiertelności nie był związany z ogólną
    strategią, ale z niepowodzeniem w zapobieganiu katastrofalnemu rozprzestrzenianiu się
    wirusa w domach opieki, gdzie doszło do większości z 5846 zgonów w Szwecji.

    https://polskatimes.pl/szwecja-nikt-juz-nie-umiera-o
    d-koronawirusa-zakazonych-jest-malo-jak-szwedzi-to-z
    robili/ar/c1-15182654

    mysle ze Kopacz tez by wytrzymala cisnienie ale Pinokio spietral jak reszta miekkich
    bulek :-)

    https://www.newsweek.pl/polska/ewa-kopacz-nie-bedzie
    -szczepionek-na-ah1n1-az-nie-uznam-ze-sa-bezpieczne/
    249qq03

    Członkowie Zgromadzenia Parlamentarnego Rady Europy pochwalili wczoraj polską
    minister zdrowia Ewę Kopacz za to, że nie poddała się naciskom i nie kupiła
    szczepionki na świńską grypę.

    W opinii członków zgromadzenia była to "mądra i odważna decyzja". Dyskusja o
    szczepionce poprzedziła przyjęcie przez zgromadzenie rezolucji uznającej ogłoszenie w
    ubiegłym roku przez Światową Organizację Zdrowia pandemii grypy A/H1N1 za
    nieuzasadnione i wzywającej do większej rozwagi w podobnych sprawach w przyszłości.

    i jeszcze liczby z czasow swinskiej grypy

    ak tłumaczył rzecznik GIS Jan Bodnar, ponieważ grypa typu A/H1N1 ma stosunkowo
    łagodny przebieg, i zgodnie z zaleceniami pacjenci, którzy podejrzewają ją u siebie,
    powinni zgłosić się do lekarza pierwszego kontaktu, a następnie leczyć się w domu, to
    nie jest możliwe rejestrowanie każdego przypadku.

    Jak poinformował rzecznik GIS , w Polsce rejestruje się tygodniowo ok. 10 tys.
    zachorowań na grypę sezonową i infekcje grypopodobne, wywoływane przez ponad 200
    różnych wirusów. - To standardowa liczba w porównaniu z poprzednimi latami -
    powiedział Bodnar.

    tygodniowo ok. 10 tys. zachorowań na grypę sezonową i infekcje grypopodobne

    10 k tygodniowo ? szok !

    dzis covid
    837 nowych przypadków koronawirusa potwierdzono w czwartek. Jest to czwarty najwyższy
    dzienny bilans zakażeń od początku pandemii.

    okolo 6k tygodniowo ? slabo jak na pandemie i strasznego wirusa :-)

  • 15. Data: 2020-09-17 15:53:16
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    ooglegroups.com...
> [...]

    >Schätzungen rund 25.100 Menschen in Deutschland das Leben gekostet.
    >Das sei die höchste Zahl an To­des­fällen in den vergangenen 30

    Ale to sa szacunki. Na zasadzie - normalnie nam umiera 100 tys ludzi
    miesiecznie, w czasie epidemii zmarlo 125 tys - czyli 25 tys na grype.

    A w czasie tamtej epidemii tez staruszkow z domow opieki masowo
    wywozono do szpitali i cmentarzy ?

    >a teraz liczby w Niemczech
    >2017/18 grypa 25 100
    >2019/20 covid 9500

    Bo sie z Niemcami wirus lagodnie obszedl.
    Dawalem linki do statystyk - w Europie ten wirus jednak grozny
    byl/jest.
    Albo pamietasz smiertelnosc we Francji - w jednych departamentach
    spadla, a w innych wzrosla dwukrotnie w krytycznym okresie.

> [...]
    zrobili/ar/c1-15182654

    >mysle ze Kopacz tez by wytrzymala cisnienie ale Pinokio spietral jak

    Gorzej, jakby zaczelo respiratorow brakowac po szpitalach ...

> [...]
    >naciskom i nie kupiła szczepionki na świńską grypę.
    >W opinii członków zgromadzenia była to "mądra i odważna decyzja".

    Udalo sie jej, ale czy aby na pewno miala racje, czy tylko weza w
    kieszeni ?

    A gdzies czytalem - bodajze zachecala do dobrowolnych szczepien na
    grype, tylko ze w aptekach byly akurat szczepionki na te odmiane
    grypy, ktora nie byla pandemicznego typu.
    Komentarz - ktos sobie wyczyscil magazyn.

> [...]

    >czwarty najwyższy dzienny bilans zakażeń od początku pandemii.

    >okolo 6k tygodniowo ? slabo jak na pandemie i strasznego wirusa :-)

    Ale to dzieki rzadowi, ktory zamknal szkoly, knajpy i kazal w
    maseczkach chodzic :-)

    Policz raczej jaka bylaby smiertelnosc, gdybysmy mieli ok 20 tys
    zachorowan tygodniowo - bo jak widac 10 tys to norma, a pewnie drugie
    tyle nie poszlo do lekarza.

    J.

  • 16. Data: 2020-09-17 17:03:34
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.09.2020 o 14:06, ąćęłńóśźż pisze:
    > Żółć Cię zaleje.
    > Płacą od litra?

    Przecież ma rację - Abstrahując od sensowności maseczek, wprowadzono to
    bez żadnego trybu i nawet pisie sądy nie są w stanie tego obronić.

    Zresztą myślę, że nawet nie miały. Władza pokazała, że prawo prawem, a
    społeczeństwo da się zastrzaszyć tweetami, jeśli tylko za tweetem będzie
    stał kulson z pałą bez żadnego trybu. Test przeszedł pomyślnie (dla władzy).

    --
    Shrek

  • 17. Data: 2020-09-17 21:29:28
    Od: p...@g...com

    --Ale to sa szacunki. Na zasadzie - normalnie nam umiera 100 tys ludzi
    miesiecznie, w czasie epidemii zmarlo 125 tys - czyli 25 tys na grype.

    trupy sa jak najbardziej realne i leza na cmentarzu a szacunkowo dlatego ze nikt nie
    zeswirowal i nie badano setek tysiecy osob na grype

    -- Gorzej, jakby zaczelo respiratorow brakowac po szpitalach ...

    tryb przypuszczajacy warunkowy czy gdyby babcia wasy miala to by dziadkiem byla :-)

    --Udalo sie jej, ale czy aby na pewno miala racje, czy tylko weza w
    kieszeni ?

    jest lekarzem, 2+2=4 i wyszlo ze big pharma sprzedaje bezwartosciowy syf :-)

    --Ale to dzieki rzadowi, ktory zamknal szkoly, knajpy i kazal w
    maseczkach chodzic :-)

    tak a szczegolnie istotny okazal sie nakaz noszenia masek przez rowerzystow i zakaz
    wstepu do lasow ... naprawde mialem nadzieje ze Pinokio rozkaze wam zalozyc na lby
    reklamowki z Biedry :-)

    --Policz raczej jaka bylaby smiertelnosc, gdybysmy mieli ok 20 tys
    zachorowan tygodniowo - bo jak widac 10 tys to norma, a pewnie drugie
    tyle nie poszlo do lekarza.

    jesli przy 10k nic nie robisz a przy 6k sie osrywasz tzn ze ktos sztucznie pompuje
    temat ...

  • 18. Data: 2020-09-18 09:32:01
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik Przemek napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...
> [...]

    >trupy sa jak najbardziej realne i leza na cmentarzu a szacunkowo
    >dlatego ze nikt nie zeswirowal i nie badano setek tysiecy osob na

    Trupy sa realne, ale przyczyna zgonu juz ulotna.
    Trudnosci z oddychaniem, trudnosci z sercem.

    >-- Gorzej, jakby zaczelo respiratorow brakowac po szpitalach ...
    >tryb przypuszczajacy warunkowy czy gdyby babcia wasy miala to by
    >dziadkiem byla :-)

    We Wloszech zabraklo. W Londynie starczylo.
    A u nas to tych respiratorow duzo jest ?

    >--Udalo sie jej, ale czy aby na pewno miala racje, czy tylko weza w
    kieszeni ?

    >jest lekarzem, 2+2=4 i wyszlo ze big pharma sprzedaje bezwartosciowy
    >syf :-)

    Ale i ministrem wtedy byla. Jako lekarz - nie przeprowadzila badan, to
    i nie wiedziala.
    Jako minister była skąpa.

    Ale przecież nie chodzi tylko o szczepionke, co o te grypę - na
    szczescie ona sie okazała mało szkodliwa.
    Inaczej ... gromy by sie na pania minister posypaly ... no chyba, ze
    by pokazala, ze sasiednie kraje maja taka samą smiertelnosc, wiec ona
    tylko nie wydala pieniedzy na nieskuteczną szczepionke ...

> [...]

    >rowerzystow i zakaz wstepu do lasow ... naprawde mialem nadzieje ze
    >Pinokio rozkaze wam zalozyc na lby reklamowki z Biedry :-)

    A jak bylo w Niemczech ?
    Oni tam tez rozne obostrzenia wprowadzali, o ile pamietam.

> [...]
    >tyle nie poszlo do lekarza.

    >jesli przy 10k nic nie robisz a przy 6k sie osrywasz tzn ze ktos

    Nie, jesli wirus jest grozniejszy niz zwykle.
    A zobacz chocby na ten statek Diamon Princess - 700 zakazonych, 14
    zmarlo.
    Myslisz, ze w poprzednich latach tez miewali tyle zgonow w czasie
    rejsu ?
    A co by bylo, gdyby im nie wprowadzono izolacji ? 2000 zakazownych, 40
    zmarlo ?

    Inna sprawa, ze oni tam umierali dosc dugo, jakby nie mieli
    kwarantanny, to by normalnie zeszli na lad, moze z lekką gorączką,
    a w kolejnych tygodniach powiekszyli statystyki lądowych szpitali ...
    z nieokreslonych przyczyn.
    To moze i w poprzednich latach tak sie zdarzalo ...

    https://euromomo.eu/graphs-and-maps/
    Ten wirus jest grozniejszy niz grypa. Pytanie tylko czy duzo czy
    niewiele, i na ile pomogly srodki zaradcze.

    J.

  • 19. Data: 2020-09-18 10:35:31
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Thu, 17 Sep 2020 17:03:34 +0200, Shrek napisał(a):

    > Abstrahując od sensowności maseczek, wprowadzono to
    > bez żadnego trybu i nawet pisie sądy nie są w stanie tego obronić.

    Daj spokój, ąckiego stać intelektualnie wyłącznie inwektywy i to się nie
    zmieni.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Stefan Kisielewski

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 20. Data: 2020-09-18 11:00:27
    Od: p...@g...com

    --Trupy sa realne, ale przyczyna zgonu juz ulotna. Trudnosci z oddychaniem, trudnosci
    z sercem.

    trzymaj sie oficjalnej wersji to covid ktory niszczy i zabija :-)

    --Ale i ministrem wtedy byla. Jako lekarz - nie przeprowadzila badan, to
    i nie wiedziala.

    jesli koles banksterow albo chytra baba z Radomia uslyszy o szczepionce trivalentnej
    z nieprawidlowa linia to zrobi meeee i poslucha doradcow ktorzy szepna kup
    szczepionke, to kwestia wyksztalcenia

    --Jako minister była skąpa.

    oszczedna

    Członkowie Zgromadzenia Parlamentarnego Rady Europy pochwalili wczoraj polską
    minister zdrowia Ewę Kopacz za to, że nie poddała się naciskom i nie kupiła
    szczepionki na świńską grypę.

    i co ? znow spisek ?

    --Inaczej ... gromy by sie na pania minister posypaly ... no chyba, ze
    by pokazala, ze sasiednie kraje maja taka samą smiertelnosc, wiec ona
    tylko nie wydala pieniedzy na nieskuteczną szczepionke ...

    i znow gdybanie a fakty sa nieublagane:
    Kopacz nie kupila nieskutecznej szczepionki

    --A jak bylo w Niemczech ? Oni tam tez rozne obostrzenia wprowadzali, o ile pamietam.

    he he nie balo nakazu noszenia masek na otwartej przestrzeni, nie bylo nakazu
    noszenia masek dla rowerzystow, nie zakazano wstepu do lasow czy na cmentarze ...
    Pinokio zrobil was w bambuko i tyle :-)

    --Nie, jesli wirus jest grozniejszy niz zwykle.

    znow jesli ?

    --A co by bylo, gdyby im nie wprowadzono izolacji ? 2000 zakazownych, 40
    zmarlo ?

    i znow fusy oraz szklana kula vs fakty

    liczby w Niemczech

    2017/18 grypa 25 100