    Date: Thu, 2 Dec 2021 12:25:45 +0100
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Monika Głowacka <m...@i...eu>
    Subject: Weryfikacja COVID certyfikatu fitness club

    Idę... mówią: jest komplet jak chcę wejść, to mam pokazać QRkod COVID,
    jak nie pokaże to mam czekać aż wyjdzie ktoś, aby sztuka się zgadzała.

    Pokazuję QRkod bo dla mnie to nie problem, ale jak chce trenera zobaczyć
    QR kod to on mi nie pokazuje bo nie musi.

    Dopiero jak z 4 koleżankami zagroziła, że poproszę zwrot
    niewykorzystanego abonamentu, bo ona chce ćwiczyć i musi miec pewnośc,
    że personel jest bezpieczny... wszyscy pokazali, że są zaszczepieni.

    Wiem wiem... zaszczepienie nie chroni ale też podobno zaszczepieni
    krócej prądkują